Iedereen zijn eigen portaal!

Profteer van Kentro Konnekt

Portaal

Het internet is niet meer weg te denken in ons dagelijks leven. Of je het nu hebt over het bestellen van een boek, het lezen van de krant of het doen van een betaling, vrijwel alles kun je via het internet doen. En met de komst van de smartphones hoeven we daarvoor al enkele jaren niet eens meer achter een PC of laptop te zitten, maar doen we alles met de beweging van je duim. Het is dus ook niet verwonderlijk dat internet een zeer prominente plaats inneemt in de strategie van bedrijven. Meer dan ooit zijn website, portal en app dé kanalen waarlangs organisaties klanten proberen aan te trekken en vast te houden. Je zou kunnen zeggen dat een goede online-strategie bepalend is voor het succes van organisaties. Kentro Konnekt is de portaaloplossing van Pivoton die onze klanten helpt bij het behalen van dat succes.

Om de portaalpropositie van Pivoton toe te lichten, onderscheiden we twee aspecten van online-strategie; webconcept en interactie.

Webconcept

Met een webconcept worden de strategie en doelstellingen van een bedrijf vertaald naar creatieve concepten voor de website. Dit heeft veelal betrekking op de herkenbaarheid, identiteit en profilering van de organisatie die middels kleurstelling, lay-out  schrijfstijlen en beeldgebruik ervoor moeten zorgen dat organisaties zich onderscheiden. Hoe ziet de bezoeker een website, welke boodschap brengt een organisatie over en in hoeverre is die website aansprekend voor de doelgroep.

Interactie

Interactie betreft alles wat je die bezoeker wilt laten doen. Dat kan zijn iets heel simpels als het invullen van een formuliertje tot het kunnen plaatsen van bestellingen en doen van betalingen. In geval van interactie wordt vaak ook de term portal gebruikt om aan te duiden dat het een bepaald deel van de website betreft, waar de bezoeker allerlei dingen kan doen.

Met Kentro Konnekt bieden wij een oplossing die het proces van interactie met uitzendkracht en inlener ondersteunt, waarbij de integratie met de onderliggende Pivoton software out-of-the-box werkt. Dit zorgt ervoor dat er geen ingewikkelde integraties moet worden gerealiseerd en vrijwel direct gebruik gemaakt kan worden van functionaliteit als inschrijven, solliciteren, uren invoeren en accorderen en het inzien van loonstroken. Doordat Kentro Konnekt modulair is opgebouwd, bepaalt de klant zelf op welke moment bepaalde functionaliteit wordt toegevoegd aan het portaal. Bovendien zijn de modules zo gemaakt, dat ze naadloos visueel integreren in de website van de klant. We nemen daarbij alle styling van de website over, zoals lettertypes, kleuren en logo’s en de bezoeker ervaart één geïntegreerd webconcept.

Eigen webconcept

Klanten die Kentro Konnekt hebben blijven dus hun eigen webconcept gebruiken. Tegelijkertijd profiteren ze van standaard out-of-the-box functionaliteit voor flexkracht en inlener, hoge mate van configureerbaarheid, naadloos en snel integreerbaar in het portaal, direct werkend met de rest van het Pivoton portfolio en een look-and-feel aan te passen aan eigen huisstijl. En omdat Kentro Konnekt responsive ontwikkeld is op basis van het mobile first principe, past het zich automatisch aan elke desktop, tablet of smartphone aan.

Wil je meer weten over onze portaalstrategie en hoe je daarvan kunt profiteren, neem dan contact op met Paul van den Bosch.

Benieuwd naar onze software?

Vraag dan een demo aan van onze software en ontdek zelf de kracht van optimale procesondersteuning, efficiency en gebruiksvriendelijkheid die Kentro biedt.
Demo aanvragen

Of bel direct 0318 - 670 450
Benieuwd naar onze software?
Pivoton is dé IT-businesspartner voor de flexmarkt

Demo aanvragen

Demo aanvragen horizontaal

Klanten van Pivoton zijn onder andere:

Customer 1
Customer 2
Customer 3
Customer 4
Customer 5
Customer 6
Customer 7
Customer 8
Customer 9
Customer 10
Customer 11
Customer 12
Customer 13
Customer 14
Customer 15
Customer 16
Customer 17
Customer 18
Customer 19
Customer 20
Customer 21
Customer 22
Customer 23
Customer 24
Customer 25
Customer 26
Customer 27

Onze oplossingen

Tijd en aandacht voor kandidaten en inleners en dus focus op commerciële groei! Onze IT-oplossingen en aanvullende dienstverlening maken dit mogelijk door optimale procesondersteuning en gebruiksvriendelijkheid. Hierdoor ontstaat maximale efficiency en dus nog meer tijd en aandacht voor commercie. Betrouwbare verloning en facturatie; die zijn geborgd zonder omkijken.

Neem contact op

Contactformulier Horizontaal

usp

Specialistische kennis
van de flexbranche

usp

Procesondersteunende
gebruiksvriendelijke software

usp

Volledige ontzorging
van verlonen & factureren

usp

Wendbaar Future Fit
IT-landschap

Betrouwbaarheid waar het moet en flexibiliteit en vrijheid waar het kan

Onze visie op IT

De markt, wet- en regelgeving en ontwikkelingen zijn en blijven voortdurend in beweging. Dit vraagt een betrouwbaar maar tegelijkertijd uiterst wendbaar IT-landschap. Hier ligt onze kracht: Betrouwbare IT-oplossingen en maximale ontzorging in combinatie met de keuzevrijheid en flexibiliteit die onze klanten daarbinnen hebben om toekomstbestendig en onderscheidend te zijn.

Best of Breed

Wij doen waar we goed in zijn; het bieden van de beste mid- en backoffice software met bijbehorende dienstverlening voor de flexbranche. Vanuit onze Best-of-Breed visie faciliteren we optimale ketenintegratie met alle leveranciers en creëren we maximale wendbaarheid en aanpasbaarheid aan de markt- en klantwensen.

Samen met onze klanten bouwen we een duurzaam Future Fit IT landschap voor maximale businessvalue!

Lees meer
Part of Part of

Onze diensten

Met onze unieke BPO dienstverlening nemen we voor onze klanten het werk ten aanzien van verlonen, facturatie, controles, releases, onderhoud en integraties uit handen. Maximale ontzorging! Zijn er vraagstukken over optimale inzet, wet- en regelgeving of andere vragen? Jouw vraagstuk is onze uitdaging. Dé IT-businesspartner voor de flexbranche

Ervaringen van onze klanten

Arno Duijndam

Arno Duijndam

Arno Duijndam, Directeur ICT bij Olympia
"Van de tevredenheid bij eindgebruikers op de vestigingen tot aan de directietafel is het beeld unaniem; de samenwerking met Pivoton is waardevol voor ons. In onze drive om iedere dag het maximale te betekenen voor onze klanten en flexkrachten helpt dit enorm. Met de betrouwbaarheid en productiviteitwinst van de software en de gezamenlijke afstemming op de doorontwikkeling van Kentro tot en met de dienstverlening van Pivoton zijn wij bijzonder tevreden. Het is voor ons dan ook niet meer dan een logische stap."

Op de hoogte blijven van onze producten en diensten?

Schrijf je in om onze nieuwsbrief te ontvangen.

Ander nieuws

nov 25, 2024

zvoove neemt OnlineResults over

zvoove neemt OnlineResults over
Marktleider zvoove versterkt zijn IT-aanbod voor de uitzendbranche met Nederlandse software voor recruitment-marketing; integreert Falcon met Cockpit ATS Bekijk al het nieuws
nov 25, 2024
Lees meer
okt 28, 2024

Big Event zvoove & friends

Big Event zvoove & friends
Maak je klaar voor de volgende editie van het grootste HR-Tech event van Nederland Bekijk al het nieuws
okt 28, 2024
Lees meer

Online bezoeken

Volg onze nieuwsbrief
Meld je nu aan

Langskomen

Keesomstraat 28-30
6716 AB Ede




Routebeschrijving

Contact opnemen

Ma. t/m vr. 08:30 – 17:00 uur