Kentro Konnekt

De portalenoplossing voor kandidaat en inleners. Inschrijven, solliciteren, uren invoeren en accorderen. Kandidaten en klanten verbinden zich online met jouw processen en systemen

Kentro Konnekt is mobile-first ontwikkeld en daarmee geschikt voor mobiel, tablet en desktop. Dit portaal integreert naadloos met jouw website en het backoffice-systeem.

Met Kentro Konnekt kunnen kandidaten solliciteren op vacatures, een open inschrijving doen, gegevens bijwerken, loonstroken inzien en uren invoeren. Inleners kunnen in het portaal uren van flexkrachten accorderen, invoeren en facturen inzien.

Belangrijk hierbij is dat dit snel, gebruiksvriendelijk en zonder barrières gebeurt. Het portaal is geheel in jouw huisstijl aan te passen waarmee het de uitstraling van jouw eigen organisatie heeft. Zo bepaal je bijvoorbeeld zelf welke vragen gesteld worden. Dit kan zelfs per device verschillend zijn, en draagt op die manier bij aan de branding van jouw organisatie.

Voordelen voor de flexorganisatie

Geen 2 organisaties zijn hetzelfde. Met Kentro Konnekt onderscheidt jouw organisatie zich eenvoudig van de concurrent. Bijvoorbeeld door de eerdergenoemde huisstijl, maar ook in de opzet van inschrijf- en sollicitatieformulieren. Zo is het mogelijk om organisatie specifieke vragen toe te voegen en daarmee een eigen toon en identiteit aan het portaal mee te geven.

Je bepaalt zelf welke velden je opneemt in het formulier en welke velden er per device zichtbaar zijn. Zo kun je de inschrijf- en sollicitatiedrempel verlagen. Iemand die op een laptop werkt, heeft over het algemeen meer ruimte en tijd om te typen dan iemand die via een mobiele telefoon op de website komt. Op deze wijze is het mogelijk om een reactie op de telefoon kort te houden terwijl de kandidaat zich (later) via een laptop uitgebreider kan inschrijven.

Kentro Konnekt voordelen voor de inlener

Inleners accorderen in het portaal de gewerkte uren van de uitzendkrachten. Dit gaat allemaal digitaal en de inlener ziet direct of de uren kloppen. Het is ook mogelijk voor de inlener om zelf de uren in te vullen van de flexkracht, mocht dit gewenst zijn. Daarnaast zijn de facturen aan de inlener ook in het portaal in te zien.

Neem contact op

Contactformulier Horizontaal

Benieuwd naar onze software?

Vraag dan een demo aan van onze software en ontdek zelf de kracht van optimale procesondersteuning, efficiency en gebruiksvriendelijkheid die Kentro biedt.
Demo aanvragen

Of bel direct 0318 - 670 450
Benieuwd naar onze software?
Pivoton is dé IT-businesspartner voor de flexmarkt

Demo aanvragen

Demo aanvragen horizontaal

Veelgestelde vragen over Kentro Konnekt

Kentro Konnekt is ontwikkeld op het Outsystems platform. OutSystems maakt het mogelijk om snel applicaties te ontwikkelen en implementeren. OutSystems is een PaaS platform, wat inhoudt dat u, indien wenselijk, zelf mee kan ontwikkelen. In dit filmpje wordt kort uitgelegd wat de mogelijkheden zijn van het PaaS platform.

Nee, Kentro Konnekt integreert volledig in uw eigen website.

Er is een uitgebreide set aan vragen die beschikbaar zijn. Deze velden en vragen zijn te customizen en u kunt zelf aangeven welke zichtbaar zijn en welke niet. U kunt zelfs per device aangeven wat er wel of niet getoond moet worden.

Op basis van een uitgebreide intake stemmen we dit in overleg met elkaar af.

Ja, Kentro Konnekt is vanuit een mobile first strategie ontwikkeld. U kunt dus vanaf elk apparaat bij de applicatie komen en inloggen.

Onze andere oplossingen

Tijd en aandacht voor kandidaten en inleners en dus focus op commerciële groei! Onze IT-oplossingen en aanvullende dienstverlening maken dit mogelijk door optimale procesondersteuning en gebruiksvriendelijkheid. Hierdoor ontstaat maximale efficiency en dus nog meer tijd en aandacht voor commercie. Betrouwbare verloning en facturatie; die zijn geborgd zonder omkijken.

Klanten van Pivoton zijn onder andere:

Customer 1
Customer 2
Customer 3
Customer 4
Customer 5
Customer 6
Customer 7
Customer 8
Customer 9
Customer 10
Customer 11
Customer 12
Customer 13
Customer 14
Customer 15
Customer 16
Customer 17
Customer 18
Customer 19
Customer 20
Customer 21
Customer 22
Customer 23
Customer 24
Customer 25
Customer 26
Customer 27
usp

Specialistische kennis
van de flexbranche

usp

Procesondersteunende
gebruiksvriendelijke software

usp

Volledige ontzorging
van verlonen & factureren

usp

Wendbaar Future Fit
IT-landschap

Betrouwbaarheid waar het moet en flexibiliteit en vrijheid waar het kan

Onze visie op IT

De markt, wet- en regelgeving en ontwikkelingen zijn en blijven voortdurend in beweging. Dit vraagt een betrouwbaar maar tegelijkertijd uiterst wendbaar IT-landschap. Hier ligt onze kracht: Betrouwbare IT-oplossingen en maximale ontzorging in combinatie met de keuzevrijheid en flexibiliteit die onze klanten daarbinnen hebben om toekomstbestendig en onderscheidend te zijn.

Best of Breed

Wij doen waar we goed in zijn; het bieden van de beste mid- en backoffice software met bijbehorende dienstverlening voor de flexbranche. Vanuit onze Best-of-Breed visie faciliteren we optimale ketenintegratie met alle leveranciers en creëren we maximale wendbaarheid en aanpasbaarheid aan de markt- en klantwensen.

Samen met onze klanten bouwen we een duurzaam Future Fit IT landschap voor maximale businessvalue!

Lees meer
Part of Part of

Ervaringen van onze klanten

Arno Duijndam

Arno Duijndam

Arno Duijndam, Directeur ICT bij Olympia
"Van de tevredenheid bij eindgebruikers op de vestigingen tot aan de directietafel is het beeld unaniem; de samenwerking met Pivoton is waardevol voor ons. In onze drive om iedere dag het maximale te betekenen voor onze klanten en flexkrachten helpt dit enorm. Met de betrouwbaarheid en productiviteitwinst van de software en de gezamenlijke afstemming op de doorontwikkeling van Kentro tot en met de dienstverlening van Pivoton zijn wij bijzonder tevreden. Het is voor ons dan ook niet meer dan een logische stap."

Nieuws

okt 4, 2024
Voorbereidingen Wet- en Regelgeving 2025 in volle gang | Wat zijn alle aankomende veranderingen | Dit en meer tijdens onze jaarwerksessie 4 december 2024 Bekijk al het nieuws
okt 4, 2024
Lees meer

Op de hoogte blijven van onze producten en diensten?

Schrijf je in om onze nieuwsbrief te ontvangen.

Online bezoeken

Volg onze nieuwsbrief
Meld je nu aan

Langskomen

Keesomstraat 28-30
6716 AB Ede




Routebeschrijving

Contact opnemen

Ma. t/m vr. 08:30 – 17:00 uur