Kentro Konnekt

De portalenoplossing voor kandidaat en inleners. Inschrijven, solliciteren, uren invoeren en accorderen. Kandidaten en klanten verbinden zich online met jouw processen en systemen

Kentro Konnekt is mobile-first ontwikkeld en daarmee geschikt voor mobiel, tablet en desktop. Dit portaal integreert naadloos met jouw website en het backoffice-systeem.

Met Kentro Konnekt kunnen kandidaten solliciteren op vacatures, een open inschrijving doen, gegevens bijwerken, loonstroken inzien en uren invoeren. Inleners kunnen in het portaal uren van flexkrachten accorderen, invoeren en facturen inzien.

Belangrijk hierbij is dat dit snel, gebruiksvriendelijk en zonder barrières gebeurt. Het portaal is geheel in jouw huisstijl aan te passen waarmee het de uitstraling van jouw eigen organisatie heeft. Zo bepaal je bijvoorbeeld zelf welke vragen gesteld worden. Dit kan zelfs per device verschillend zijn, en draagt op die manier bij aan de branding van jouw organisatie.

Voordelen voor de flexorganisatie

Geen 2 organisaties zijn hetzelfde. Met Kentro Konnekt onderscheidt jouw organisatie zich eenvoudig van de concurrent. Bijvoorbeeld door de eerdergenoemde huisstijl, maar ook in de opzet van inschrijf- en sollicitatieformulieren. Zo is het mogelijk om organisatie specifieke vragen toe te voegen en daarmee een eigen toon en identiteit aan het portaal mee te geven.

Je bepaalt zelf welke velden je opneemt in het formulier en welke velden er per device zichtbaar zijn. Zo kun je de inschrijf- en sollicitatiedrempel verlagen. Iemand die op een laptop werkt, heeft over het algemeen meer ruimte en tijd om te typen dan iemand die via een mobiele telefoon op de website komt. Op deze wijze is het mogelijk om een reactie op de telefoon kort te houden terwijl de kandidaat zich (later) via een laptop uitgebreider kan inschrijven.

Voordelen voor de inlener

Inleners accorderen in het portaal de gewerkte uren van de uitzendkrachten. Dit gaat allemaal digitaal en de inlener ziet direct of de uren kloppen. Het is ook mogelijk voor de inlener om zelf de uren in te vullen van de flexkracht, mocht dit gewenst zijn. Daarnaast zijn de facturen aan de inlener ook in het portaal in te zien.

Neem contact op

Dit formulier is beveiligd door ReCaptcha van Google. Bekijk de
algemene voorwaarden en de privacyverklaring.

Benieuwd naar onze software?

Vraag dan een demo aan van onze software en ontdek zelf de kracht van optimale procesondersteuning, efficiency en gebruiksvriendelijkheid die Kentro biedt.
Demo aanvragen

Of bel direct 0318 - 670 450
Benieuwd naar onze software?
Pivoton is dé IT-businesspartner voor de flexmarkt

Demo aanvragen

Dit formulier is beveiligd door ReCaptcha van Google. Bekijk de
algemene voorwaarden en de privacyverklaring.

Veelgestelde vragen over Kentro Konnekt

Kentro Konnekt is ontwikkeld op het Outsystems platform. OutSystems maakt het mogelijk om snel applicaties te ontwikkelen en implementeren. OutSystems is een PaaS platform, wat inhoudt dat u, indien wenselijk, zelf mee kan ontwikkelen. In dit filmpje wordt kort uitgelegd wat de mogelijkheden zijn van het PaaS platform.

Nee, Kentro Konnekt integreert volledig in uw eigen website.

Er is een uitgebreide set aan vragen die beschikbaar zijn. Deze velden en vragen zijn te customizen en u kunt zelf aangeven welke zichtbaar zijn en welke niet. U kunt zelfs per device aangeven wat er wel of niet getoond moet worden.

Op basis van een uitgebreide intake stemmen we dit in overleg met elkaar af.

Ja, Kentro Konnekt is vanuit een mobile first strategie ontwikkeld. U kunt dus vanaf elk apparaat bij de applicatie komen en inloggen.

Onze andere oplossingen

Tijd en aandacht voor kandidaten en inleners en dus focus op commerciële groei! Onze IT-oplossingen en aanvullende dienstverlening maken dit mogelijk door optimale procesondersteuning en gebruiksvriendelijkheid. Hierdoor ontstaat maximale efficiency en dus nog meer tijd en aandacht voor commercie. Betrouwbare verloning en facturatie; die zijn geborgd zonder omkijken.

Klanten van Pivoton zijn onder andere:

usp

Specialistische kennis
van de flexbranche

usp

Procesondersteunende
gebruiksvriendelijke software

usp

Volledige ontzorging
van verlonen & factureren

usp

Wendbaar Future Fit
IT-landschap

Betrouwbaarheid waar het moet en flexibiliteit en vrijheid waar het kan

Onze visie op IT

De markt, wet- en regelgeving en ontwikkelingen zijn en blijven voortdurend in beweging. Dit vraagt een betrouwbaar maar tegelijkertijd uiterst wendbaar IT-landschap. Hier ligt onze kracht: Betrouwbare IT-oplossingen en maximale ontzorging in combinatie met de keuzevrijheid en flexibiliteit die onze klanten daarbinnen hebben om toekomstbestendig en onderscheidend te zijn.

Best of Breed

Wij doen waar we goed in zijn; het bieden van de beste mid- en backoffice software met bijbehorende dienstverlening voor de flexbranche. Vanuit onze Best-of-Breed visie faciliteren we optimale ketenintegratie met alle leveranciers en creëren we maximale wendbaarheid en aanpasbaarheid aan de markt- en klantwensen.

Samen met onze klanten bouwen we een duurzaam Future Fit IT landschap voor maximale businessvalue!

Lees meer

Nieuws

mei 19, 2021

De Flexwinkel kiest voor optimale ketenintegratie

De Flexwinkel kiest voor optimale ketenintegratie
Optimale ketenintegratie met Nedap Staffing Solutions en Pivoton geeft De Flexwinkel de ruimte die het zocht om zowel flexkrachten als klanten beter te bedienen. Bekijk al het nieuws
mei 19, 2021
Lees meer

Dit vinden anderen van Pivoton

Misaël van Leeuwen

Directeur / Eigenaar, De Flexwinkel
"Door middel van digitalisering willen we meer tijd creëren voor zowel flexkrachten als klanten"

Michael Nijdam

C.F.O. ARTO RECRUITMENT
"Wij zijn al 25 jaar business partner. Al die jaren vertrouwen wij 100% op de foutloze verwerking van Pivoton. Want die zijn cruciaal voor onze service en dienstverlening. Met Kentro Office zetten we onze digitale vernieuwing voort waardoor we onze werkprocessen kunnen blijven optimaliseren. Kentro Office gaat zeker bijdragen aan onze doelstellingen voor 2021 en verder."

Hans Damhuis

CFO, Actief Werkt!
"Wij waarderen het jarenlange partnership met Pivoton. Door de korte lijnen weten we elkaar goed te vinden. "

Martijn Poppinga

Owner, Select
"Efficiency en Select toekomstproof maken zijn belangrijke pijlers om verdere groei te kunnen realiseren."

Melanie Havelaar

District Manager, Raaak Personeel
"We hebben een uitgebreide marktconsultatie gedaan. De conclusie was simpel: met de software van Pivoton hebben wij de beste IT-oplossing in huis om onze groeiambities op de korte en lange termijn te verwezenlijken."

Catrien Coolen

Commercieel Directeur, APS Personeelservices
"De implementatie van Kentro Office en Konnekt vereist een gedegen project-aanpak, waarin samenwerking en wederzijds vertrouwen cruciaal zijn. Gezien onze ervaring met Pivoton hebben wij er het volste vertrouwen in deze implementatie zorgvuldig en succesvol af te ronden."

Marion de Vreede

Directeur, InterUM
"Wij brengen (internationaal) academisch talent en instellingen en bedrijven bij elkaar. Dat vraagt om focus, optimale dienstverlening en oprechte betrokkenheid. Dit verwachten wij ook van onze software leverancier. We vertrouwen al 21 jaar op de dienstverlening van Pivoton en met de implementatie van Kentro stellen we onze medewerkers nog meer in staat om de talenten van nu en in de toekomst de juiste werkervaring te bieden bij de juiste bedrijven."

Rogier van Hamburg

Chief Digital & Innovation Officer, Olympia
"Wij zijn op zoek naar tijdbesparing op administratieve verwerkingen. Al die tijd willen we liever steken in gesprekken van betekenis met onze kandidaten, flexkrachten en klanten. Met Kentro Office zetten we hier een mooie volgende stap mee."

Marc Sitskoorn

Algemeen Directeur, MultiFlexx
"Al 11 jaar vertrouwen wij op de software en dienstverlening van Pivoton. Wij van MutliFlexx streven continu naar het verbeteren van onze productiviteit met behoud en optimalisatie van kwaliteit die onze klanten van ons mogen verwachten. Met de software en dienstverlening van Pivoton zijn wij ervan overtuigd dat wij onze doelstellingen kunnen blijven realiseren. Het is voor ons, en voor onze klanten, een mooie next step."

Mark van Oosterhout

Directeur/ eigenaar, Raaak Personeel
"Pivoton stak er vanaf het eerste gesprek met kop en schouders bovenuit. Persoonlijk, eerlijk en what you see is what you get. Geen beloftes doen die je niet kunt waarmaken. Een perfecte match, want zo werken wij ook met onze klanten. Eerlijk zakendoen zorgt uiteindelijk voor het beste en meest duurzame resultaat."

Marion Schoonhoven

Senior HR / Peoplemanager ARTO
"Pivoton is meer dan software alleen. Ze adviseren en ondersteunen ons en denken mee in wat wij nodig hebben. Het contact met de consultants en Customer Support is zeer prettig en worden altijd snel en goed geholpen."

Marcel Coolen

Algemeen Directeur, APS Personeelservices
"Wij streven naar maximale kwaliteit en persoonlijke aandacht, dat is ons specialisme. Dit verwachten wij ook van onze leveranciers. Met Pivoton hebben we de partner in huis die het maximale voor ons mogelijk maakt zonder enig verlies van onze kwaliteit."

Bo Habets

Manager Kwaliteit & Support, Olympia
"Door open te staan voor elkaars ideeën wordt Kentro continu verbeterd. Voor mij is dit de kern van ons partnership. Eén van de kernwaarden bij Olympia is Ondernemen doen we samen, zo voelt de dagelijkse samenwerking tussen Olympia en Pivoton ook echt."

Michael Nijdam

C.F.O. van ARTO RECRUITMENT
"“ARTO staat voor kwaliteit, transparantie en persoonlijke service. Pivoton past perfect bij onze kernwaarden. Foutloze verloning en facturatie zijn cruciaal voor onze service en dienstverlening. Dat gaat altijd goed en daar gaat het om. Daarom hebben wij al ruim 25 jaar een partnership met Pivoton. Wij hebben dan ook alle vertrouwen in een succesvolle en zorgeloze implementatie van Kentro om in de toekomst nog beter te gaan functioneren”."

Hans Damhuis

CFO, Actief Werkt!
"De software van Pivoton biedt ons stabiliteit en met Kentro Office zetten we een belangrijke innovatieve stap voorwaarts. Dit is voor ons van groot belang. Hiernaast geloven wij in een langdurige samenwerking en partnership met Pivoton. We hebben goed en persoonlijk contact en de lijnen zijn kort, precies zoals wij graag samenwerken. "

Op de hoogte blijven van onze producten en diensten?

Schrijf je in om onze nieuwsbrief te ontvangen.

Online bezoeken

Volg onze nieuwsbrief
Meld je nu aan

Langskomen

Keesomstraat 28-30
6716 AB Ede

Postbus 239
6710 BE Ede

Routebeschrijving

Contact opnemen

Ma. t/m vr. 08:30 – 17:00 uur