Veelgestelde vragen

Kentro Konnekt

Kentro Konnekt is ontwikkeld op het Outsystems platform. OutSystems maakt het mogelijk om snel applicaties te ontwikkelen en implementeren. OutSystems is een PaaS platform, wat inhoudt dat u, indien wenselijk, zelf mee kan ontwikkelen. In dit filmpje wordt kort uitgelegd wat de mogelijkheden zijn van het PaaS platform.

Nee, Kentro Konnekt integreert volledig in uw eigen website.

Er is een uitgebreide set aan vragen die beschikbaar zijn. Deze velden en vragen zijn te customizen en u kunt zelf aangeven welke zichtbaar zijn en welke niet. U kunt zelfs per device aangeven wat er wel of niet getoond moet worden.

Op basis van een uitgebreide intake stemmen we dit in overleg met elkaar af.

Ja, Kentro Konnekt is vanuit een mobile first strategie ontwikkeld. U kunt dus vanaf elk apparaat bij de applicatie komen en inloggen.

Kentro Office

Kentro Office is een cloud-oplossing (webapplicatie) en gebouwd op het OutSystems platform.

Kentro Office is een standaard pakket dat minimaal 80% van de generieke werkzaamheden bij flexorganisaties ondersteunt. De functionaliteiten zijn in nauw overleg met de eindgebruikers vormgegeven. Dus hoogstwaarschijnlijk past Kentro niet alleen ook in uw situatie, maar kunt u tevens profiteren van de best practices uit de uitzendbranche! Het Outsystems platform waarop Kentro Office is ontwikkeld maakt het mogelijk om eventuele aanvullende wensen relatief eenvoudig te realiseren.

Ja, want wij geloven in constante innovatie en ontwikkeling. Wij hebben een klantpanel waarmee we de software continu bespreken en volgen de ontwikkelingen in de markt op de voet. Zo werken wij elke dag aan nog betere software.

Ja, Kentro Office is meertalig. Nederlands en Engels wordt standaard ondersteund. Andere talen kunnen op verzoek ook ondersteund worden

We beginnen met een uitgebreide intake om de wensen en behoeften in kaart te brengen, op basis daarvan stemmen we de doorlooptijd samen af.

Het overstappen naar een nieuwe applicatie brengt de nodige veranderingen met zich mee. Wij begrijpen de impact hiervan voor uw organisatie en begeleiden de transitie secuur.

Verlonen & Factureren

Met onze software bent u er van verzekerd dat u voldoet aan de huidige wet- en regelgeving. Met betrekking tot de WBP/AVG kunt u in dit artikel lezen wat wij allemaal doen en al gerealiseerd hebben.

Onze software is primair gericht op middelgrote en grote flexorganisaties en heeft een zodanige architectuur dat de oplossing voor verloning en facturatie volledig schaalbaar is. Wij zijn in staat om grote aantallen werkurenbriefjes per week te verwerken. Zo verwerken wij meer dan 4 miljoen werkurenbriefjes per jaar.

Wij hebben een vakkundig Customer Services team dat voor u klaar staat. U krijgt een klantbeheerder toegewezen die u ondersteunt en adviseert. Nieuwe releases van de software behoren tot onze standaard dienstverlening.

In de facturatie-module van Pivoton zit de optie “factureren over bv’s heen”. Met deze functionaliteit bent u in staat om alle te factureren gegevens van een inlener samen te nemen op één factuur zonder dat u uw verdere proces van verlonen en facturen (contracten, plaatsingen, urenopgaven) hoeft aan te passen. Deze functionaliteit is geheel naar eigen wensen en behoeften instelbaar door de geautoriseerde gebruikers van deze voorziening. Zo kunt u ervoor kiezen om deze functionaliteit voor alle inleners te laten gelden, voor 1 inlener of voor een project/kostenplaats bij een inlener.

Benieuwd naar onze software?

Vraag dan een demo aan van onze software en ontdek zelf de kracht van optimale procesondersteuning, efficiency en gebruiksvriendelijkheid die Kentro biedt.
Demo aanvragen

Of bel direct 0318 - 670 450
Benieuwd naar onze software?
Pivoton is dé IT-businesspartner voor de flexmarkt

Demo aanvragen

Demo aanvragen horizontaal

Klanten van Pivoton zijn onder andere:

Customer 1
Customer 2
Customer 3
Customer 4
Customer 5
Customer 6
Customer 7
Customer 8
Customer 9
Customer 10
Customer 11
Customer 12
Customer 13
Customer 14
Customer 15
Customer 16
Customer 17
Customer 18
Customer 19
Customer 20
Customer 21
Customer 22
Customer 23
Customer 24
Customer 25
Customer 26
Customer 27

Onze oplossingen

Tijd en aandacht voor kandidaten en inleners en dus focus op commerciële groei! Onze IT-oplossingen en aanvullende dienstverlening maken dit mogelijk door optimale procesondersteuning en gebruiksvriendelijkheid. Hierdoor ontstaat maximale efficiency en dus nog meer tijd en aandacht voor commercie. Betrouwbare verloning en facturatie; die zijn geborgd zonder omkijken.

Neem contact op

Contactformulier Horizontaal

usp

Specialistische kennis
van de flexbranche

usp

Procesondersteunende
gebruiksvriendelijke software

usp

Volledige ontzorging
van verlonen & factureren

usp

Wendbaar Future Fit
IT-landschap

Onze diensten

Met onze unieke BPO dienstverlening nemen we voor onze klanten het werk ten aanzien van verlonen, facturatie, controles, releases, onderhoud en integraties uit handen. Maximale ontzorging! Zijn er vraagstukken over optimale inzet, wet- en regelgeving of andere vragen? Jouw vraagstuk is onze uitdaging. Dé IT-businesspartner voor de flexbranche
Betrouwbaarheid waar het moet en flexibiliteit en vrijheid waar het kan

Onze visie op IT

De markt, wet- en regelgeving en ontwikkelingen zijn en blijven voortdurend in beweging. Dit vraagt een betrouwbaar maar tegelijkertijd uiterst wendbaar IT-landschap. Hier ligt onze kracht: Betrouwbare IT-oplossingen en maximale ontzorging in combinatie met de keuzevrijheid en flexibiliteit die onze klanten daarbinnen hebben om toekomstbestendig en onderscheidend te zijn.

Best of Breed

Wij doen waar we goed in zijn; het bieden van de beste mid- en backoffice software met bijbehorende dienstverlening voor de flexbranche. Vanuit onze Best-of-Breed visie faciliteren we optimale ketenintegratie met alle leveranciers en creëren we maximale wendbaarheid en aanpasbaarheid aan de markt- en klantwensen.

Samen met onze klanten bouwen we een duurzaam Future Fit IT landschap voor maximale businessvalue!

Lees meer
Part of Part of

Ervaringen van onze klanten

Arno Duijndam

Arno Duijndam

Arno Duijndam, Directeur ICT bij Olympia
"Van de tevredenheid bij eindgebruikers op de vestigingen tot aan de directietafel is het beeld unaniem; de samenwerking met Pivoton is waardevol voor ons. In onze drive om iedere dag het maximale te betekenen voor onze klanten en flexkrachten helpt dit enorm. Met de betrouwbaarheid en productiviteitwinst van de software en de gezamenlijke afstemming op de doorontwikkeling van Kentro tot en met de dienstverlening van Pivoton zijn wij bijzonder tevreden. Het is voor ons dan ook niet meer dan een logische stap."

Nieuws

jul 9, 2024
Succesvolle implementatie van een geïntegreerde oplossing Bekijk al het nieuws

Op de hoogte blijven van onze producten en diensten?

Schrijf je in om onze nieuwsbrief te ontvangen.

Online bezoeken

Volg onze nieuwsbrief
Meld je nu aan

Langskomen

Keesomstraat 28-30
6716 AB Ede




Routebeschrijving

Contact opnemen

Ma. t/m vr. 08:30 – 17:00 uur