Showcase Pivoton implementatie Kentro Office bij Actief Werkt!

 

Benieuwd waarom Actief Werkt! kiest voor Kentro Office van Pivoton?

Met Kentro Office heeft ook Actief Werkt! de meest innovatieve software in huis voor de intercedent: procesgestuurd, intuïtief, efficiënt, nauwkeurig en prettig om mee te werken. De optimale ondersteuning voor op de vestiging.

Nikki Norbart, intercedente bij Actief Werkt! in Breda:

“Kentro Office is een mooie innovatie. Collega’s van verschillende vestigingen vroegen elke dag of Kentro Office niet eerder geïmplementeerd kon worden.” 

Implementatie uit het boekje

Een goede implementatie vergt strak projectmanagement en een goede samenwerking van beide kanten

Roel Keizer, algemeen directeur van Pivoton:

“Dat het overstappen op een nieuw systeem geen kwestie van plug and play is, spreekt voor zich. Een migratie is heel ingrijpend voor een klant. Het grijpt in op de core business van een uitzendbureau. Je moet een volledig nieuw systeem invoeren, terwijl de organisatie gewoon door moet blijven draaien. Commercie mag niet stagneren tenslotte.”

Download showcase

KENTRO OFFICE BIJ ACTIEF WERKT!: "EEN BUITENGEWOON GOEDE IMPLEMENTATIE"

Benieuwd wat Kentro Office voor uw organisatie kan betekenen?

Neem dan direct contact met ons op via info@pivoton.nl of bel 0318 – 670 450

Voordelen voor uw uitzendorganisatie

  • Nauwelijks inwerktijd nodig: de intercedent kan vrijwel direct aan de slag.
  • De acceptatiegraad gaat omhoog: het gebruikersgemak bevordert de soepele implementatie. En minder administratieve ballast stimuleert gebruik.
  • De productiviteit gaat omhoog: de intercedent is sneller en effectiever, maakt minder fouten en kan zich volledig focussen op de kerntaken.
  • De productiviteit verbetert en de indirecte kosten gaan omlaag.
  • Het is leuk om mee te werken: het overzichtelijke, gebruiksvriendelijke systeem maakt het werken prettiger en gemakkelijker.