De enorme groei van Olympia vraagt om betrouwbaarheid en tegelijkertijd flexibiliteit van de partners die hen hierin dagelijks maximaal ondersteunen. De intensieve partnership van Olympia en Pivoton bewijst het succes en was daarom aanleiding om de samenwerking tussentijds al langdurig te verlengen.
Hiermee geeft Olympia een duidelijk signaal af: de koers van Pivoton, de kwaliteit van Kentro en de samenwerking dragen optimaal bij aan de verdere strategie en groeidoelstellingen van Olympia. Dat dit voor Pivoton een uiterst goed en prettig signaal is behoeft geen uitleg.
Arno Duijndam
Arno Duijndam, Directeur ICT bij Olympia
Van de tevredenheid bij eindgebruikers op de vestigingen tot aan de directietafel is het beeld unaniem; de samenwerking met Pivoton is waardevol voor ons. In onze drive om iedere dag het maximale te betekenen voor onze klanten en flexkrachten helpt dit enorm. Met de betrouwbaarheid en productiviteitwinst van de software en de gezamenlijke afstemming op de doorontwikkeling van Kentro tot en met de dienstverlening van Pivoton zijn wij bijzonder tevreden. Het is voor ons dan ook niet meer dan een logische stap.Arno Duijndam
V.l.n.r. Arno Duijndam, Paul van den Bosch, Dimitri Yocarini, Bart Hemmer
Paul van den Bosch
Paul van den Bosch, Algemeen Directeur Pivoton:
Wij geloven in partnership op maat en doen waar je goed in bent’. Vanuit die invalshoek werken we uiterst prettig samen met Olympia waarbij we elkaar blijven uitdagen het maximale resultaat te bereiken. Deze tussentijdse verlenging zie ik als een beloning voor al onze collega’s die samen met hun counterparts van Olympia samenwerken.
Paul van den Bosch
Over Olympia
Dagelijks bieden wij werk van betekenis aan ruim 15.000 mensen en vanuit ruim 130 vestigingen zijn we altijd in de buurt om bedrijven en mensen met elkaar te verbinden. Wij zijn er voor praktisch opgeleide mensen in uitvoerende beroepen. Mensen die iets maken, die iets doen. De chauffeurs, monteurs, de operators en de orderpickers. De callcenter medewerker, de servicemedewerker en de commercieel medewerker.
We bemiddelen mensen niet een keertje, we maken werk van hun werk. We maken werk van het verbinden van mensen met werk waar zij gelukkig van worden, waar ze goed in zijn en helpen te veranderen als de wereld verandert. Werk maken van ontwikkeling. Door mensen hun drijfveren en talenten te laten ontdekken. Door ze te verbinden met een werkgever waar ze het beste uit zichzelf kunnen halen. Met banen, werkstages, kennis en opleidingen. Omdat we willen dat mensen ook de komende twintig jaar werk hebben, dat ertoe doet.
Wij werken samen met organisaties die dat ook belangrijk vinden. In een arbeidsmarkt die voortdurend verandert, zijn wij de gesprekspartner voor mensen en bedrijven die zich willen ontwikkelen. Want als je weet waarom je iets doet, neemt de waarde enorm toe.
Omdat wij allemaal een unieke waarde hebben die wij tot uitdrukking kunnen brengen via ons werk. Omdat wij kiezen voor werk van betekenis. Daarmee maken we samen het verschil, en weten we dat wat we doen, ertoe doet. Zo doen wij werk dat we aan de volgende generatie uit kunnen leggen.