Release Kentro Office 1.8

Nieuwe features die het werk van recruiters / intercedenten nog aangenamer gaan maken

Intuïtief, proces ondersteunend, ingewerkt in no time, leuk om mee te werken en met als resultaat een forse verhoging van de productiviteit. Klinkt goed toch? De afgelopen maanden hebben we weer hard gewerkt aan een aantal nieuwe releases van Kentro Office met nieuwe features die het werk van recruiters / intercedenten nog aangenamer gaan maken.

Nieuwste features Release Kentro Office 1.8

Onze laatste release Kentro Office? Versie 1.8. Een versie gefocust op een nog betere procesondersteuning en het sneller en efficiënter kunnen werken op de vestiging. Zodat de gebruiker niet onnodig administratief werk hoeft te verrichten maar zich kan richten op werkzaamheden die direct bijdragen aan de bedrijfsdoelstellingen van de uitzendorganisatie.

Een greep uit de nieuwe features en technische verbeteringen in versie 1.8:

  • Nieuw ToDo lijstscherm;
  • Automatisch genereren van contracten;
  • Workflow ondersteuning door het automatisch genereren van nieuwe ToDo’s;
  • Significante verbeteringen performance bij het vastleggen van urenbriefjes;
  • Verbeterde flow met betrekking tot afhandelen van documenten.
  • Ondersteuning schoningsoplossing;
  • Kernprofielen;
  • Het aanpassen van CAO gegevens;
  • Uitbreidingen matchingproces;
  • AVG ondersteuning zoals uitschrijven flexkracht en toestemming bewaren sollicitatiegegevens.

De gebruiker denkt mee

Nieuwe features ontwikkelen we mede in samenspraak met de eindgebruikers. Om zo goed mogelijk aansluiting te houden bij de dagelijkse praktijk, maar ook om de focus te kunnen leggen op wat écht toegevoegde waarde levert!

Dit doen we middels onze periodieke klankbordgroepen, maar ook via eindgebruiker sessies. Zo vond recent een eindgebruiker sessie plaats bij Actief Werkt! die enkele maanden live is met Kentro. Hierbij deelde een representatieve afvaardiging van ruim 10 eindgebruikers hun ervaringen met ons. Veel positieve opmerkingen met betrekking tot procesondersteuning, intuitiviteit, de laagdrempeligheid en het gebruikersgemak. Tegelijkertijd kregen we ook praktische aandachtspunten die we weer meenemen in de optimalisatie van Kentro Office. Release 1.9 komt er aan!

Met andere woorden, de ontwikkeling van Kentro Office staat niet stil.

Waarom kiezen voor Kentro Office en Kentro Konnekt?

Omdat een applicatie gericht op de primaire uitzendprocessen naadloos moet aansluiten op de wensen van haar gebruikers. Sleutelwoorden voor Kentro zijn intuïtief, laagdrempelig, stabiel, compliant, secure en performance. En met als doel verhoging van de productiviteit.

Hierbij is niet alleen de geboden functionaliteit van groot belang maar ook de onderliggende techniek. In deze tijd is een open systeem dat goed past in uw eigen IT landschap simpelweg een must. Een open systeem waarin op eenvoudige wijze best of breed oplossingen kunnen worden geïntegreerd en benodigde innovaties snel gerealiseerd kunnen worden.

Kiezen voor Kentro betekent kiezen voor:

  • Software die uw primaire proces stuurt en ondersteunt
  • Verlaging inwerktijd
  • Correcte toepassing van wet- en regelgeving
  • Verhoging productiviteit
  • Koppelingen met andere externe applicaties
  • Zowel geschikt voor desktop als tablet
  • Leuk om mee te werken voor de medewerker

Kiezen voor Kentro betekent kiezen voor software die procesoptimalisatie en dus een besparing op operationele kosten mogelijk maakt. 24 uur per dag, 7 dagen in de week.

Meer weten?

Benieuwd naar onze software? Wij helpen u graag verder. Neem contact met ons op zodat wij meer kunnen vertellen over de toegevoegde waarde van onze oplossingen en bijbehorende diensten voor uw organisatie.

Benieuwd naar onze software?

Vraag dan een demo aan van onze software en ontdek zelf de kracht van optimale procesondersteuning, efficiency en gebruiksvriendelijkheid die Kentro biedt.
Demo aanvragen

Of bel direct 0318 - 670 450
Benieuwd naar onze software?
Pivoton is dé IT-businesspartner voor de flexmarkt

Demo aanvragen

Demo aanvragen horizontaal

Klanten van Pivoton zijn onder andere:

Customer 1
Customer 2
Customer 3
Customer 4
Customer 5
Customer 6
Customer 7
Customer 8
Customer 9
Customer 10
Customer 11
Customer 12
Customer 13
Customer 14
Customer 15
Customer 16
Customer 17
Customer 18
Customer 19
Customer 20
Customer 21
Customer 22
Customer 23
Customer 24
Customer 25
Customer 26
Customer 27

Onze oplossingen

Tijd en aandacht voor kandidaten en inleners en dus focus op commerciële groei! Onze IT-oplossingen en aanvullende dienstverlening maken dit mogelijk door optimale procesondersteuning en gebruiksvriendelijkheid. Hierdoor ontstaat maximale efficiency en dus nog meer tijd en aandacht voor commercie. Betrouwbare verloning en facturatie; die zijn geborgd zonder omkijken.

Neem contact op

Contactformulier Horizontaal

usp

Specialistische kennis
van de flexbranche

usp

Procesondersteunende
gebruiksvriendelijke software

usp

Volledige ontzorging
van verlonen & factureren

usp

Wendbaar Future Fit
IT-landschap

Betrouwbaarheid waar het moet en flexibiliteit en vrijheid waar het kan

Onze visie op IT

De markt, wet- en regelgeving en ontwikkelingen zijn en blijven voortdurend in beweging. Dit vraagt een betrouwbaar maar tegelijkertijd uiterst wendbaar IT-landschap. Hier ligt onze kracht: Betrouwbare IT-oplossingen en maximale ontzorging in combinatie met de keuzevrijheid en flexibiliteit die onze klanten daarbinnen hebben om toekomstbestendig en onderscheidend te zijn.

Best of Breed

Wij doen waar we goed in zijn; het bieden van de beste mid- en backoffice software met bijbehorende dienstverlening voor de flexbranche. Vanuit onze Best-of-Breed visie faciliteren we optimale ketenintegratie met alle leveranciers en creëren we maximale wendbaarheid en aanpasbaarheid aan de markt- en klantwensen.

Samen met onze klanten bouwen we een duurzaam Future Fit IT landschap voor maximale businessvalue!

Lees meer
Part of Part of

Onze diensten

Met onze unieke BPO dienstverlening nemen we voor onze klanten het werk ten aanzien van verlonen, facturatie, controles, releases, onderhoud en integraties uit handen. Maximale ontzorging! Zijn er vraagstukken over optimale inzet, wet- en regelgeving of andere vragen? Jouw vraagstuk is onze uitdaging. Dé IT-businesspartner voor de flexbranche

Ervaringen van onze klanten

Arno Duijndam

Arno Duijndam

Arno Duijndam, Directeur ICT bij Olympia
"Van de tevredenheid bij eindgebruikers op de vestigingen tot aan de directietafel is het beeld unaniem; de samenwerking met Pivoton is waardevol voor ons. In onze drive om iedere dag het maximale te betekenen voor onze klanten en flexkrachten helpt dit enorm. Met de betrouwbaarheid en productiviteitwinst van de software en de gezamenlijke afstemming op de doorontwikkeling van Kentro tot en met de dienstverlening van Pivoton zijn wij bijzonder tevreden. Het is voor ons dan ook niet meer dan een logische stap."

Op de hoogte blijven van onze producten en diensten?

Schrijf je in om onze nieuwsbrief te ontvangen.

Ander nieuws

nov 25, 2024

zvoove neemt OnlineResults over

zvoove neemt OnlineResults over
Marktleider zvoove versterkt zijn IT-aanbod voor de uitzendbranche met Nederlandse software voor recruitment-marketing; integreert Falcon met Cockpit ATS Bekijk al het nieuws
nov 25, 2024
Lees meer
okt 28, 2024

Big Event zvoove & friends

Big Event zvoove & friends
Maak je klaar voor de volgende editie van het grootste HR-Tech event van Nederland Bekijk al het nieuws
okt 28, 2024
Lees meer

Online bezoeken

Volg onze nieuwsbrief
Meld je nu aan

Langskomen

Keesomstraat 28-30
6716 AB Ede




Routebeschrijving

Contact opnemen

Ma. t/m vr. 08:30 – 17:00 uur