Intuïtief, proces ondersteunend, ingewerkt in no time, leuk om mee te werken en met als resultaat een forse verhoging van de productiviteit. Klinkt goed toch?

De afgelopen maanden hebben we weer hard gewerkt aan een aantal nieuwe releases van Kentro Office met nieuwe features die het werk van recruiters / intercedenten nog aangenamer gaan maken.

Nieuwste features

Onze laatste release Kentro Office? Versie 1.8. Een versie gefocust op een nog betere procesondersteuning en het sneller en efficiënter kunnen werken op de vestiging. Zodat de gebruiker niet onnodig administratief werk hoeft te verrichten maar zich kan richten op werkzaamheden die direct bijdragen aan de bedrijfsdoelstellingen van de uitzendorganisatie.

Een greep uit de nieuwe features en technische verbeteringen in versie 1.8:

  •  Nieuw ToDo lijstscherm;
  • Automatisch genereren van contracten;
  • Workflow ondersteuning door het automatisch genereren van nieuwe ToDo’s;
  • Significante verbeteringen performance bij het vastleggen van urenbriefjes;
  • Verbeterde flow met betrekking tot afhandelen van documenten.
  • Ondersteuning schoningsoplossing;
  • Kernprofielen;
  • Het aanpassen van CAO gegevens;
  • Uitbreidingen matchingproces;
  • AVG ondersteuning zoals uitschrijven flexkracht en toestemming bewaren sollicitatiegegevens.

De gebruiker denkt mee

Nieuwe features ontwikkelen we mede in samenspraak met de eindgebruikers. Om zo goed mogelijk aansluiting te houden bij de dagelijkse praktijk, maar ook om de focus te kunnen leggen op wat écht toegevoegde waarde levert!

Dit doen we middels onze periodieke klankbordgroepen, maar ook via eindgebruiker sessies. Zo vond recent een eindgebruiker sessie plaats bij Actief Werkt! die enkele maanden live is met Kentro. Hierbij deelde een representatieve afvaardiging van ruim 10 eindgebruikers hun ervaringen met ons. Veel positieve opmerkingen met betrekking tot procesondersteuning, intuitiviteit, de laagdrempeligheid en het gebruikersgemak. Tegelijkertijd kregen we ook praktische aandachtspunten die we weer meenemen in de optimalisatie van Kentro Office. Release 1.9 komt er aan!

Met andere woorden, de ontwikkeling van Kentro Office staat niet stil.

Waarom kiezen voor Kentro Office en Kentro Konnekt?

Omdat een applicatie gericht op de primaire uitzendprocessen naadloos moet aansluiten op de wensen van haar gebruikers. Sleutelwoorden voor Kentro zijn intuïtief, laagdrempelig, stabiel, compliant, secure en performance. En met als doel verhoging van de productiviteit.

Hierbij is niet alleen de geboden functionaliteit van groot belang maar ook de onderliggende techniek. In deze tijd is een open systeem dat goed past in uw eigen IT landschap simpelweg een must. Een open systeem waarin op eenvoudige wijze best of breed oplossingen kunnen worden geïntegreerd en benodigde innovaties snel gerealiseerd kunnen worden.

Kiezen voor Kentro betekent kiezen voor:

  • Software die uw primaire proces stuurt en ondersteunt
  • Verlaging inwerktijd
  • Correcte toepassing van wet- en regelgeving
  • Verhoging productiviteit
  • Koppelingen met andere externe applicaties
  • Zowel geschikt voor desktop als tablet
  • Leuk om mee te werken voor de medewerker

Kiezen voor Kentro betekent kiezen voor software die procesoptimalisatie en dus een besparing op operationele kosten mogelijk maakt. 24 uur per dag, 7 dagen in de week.

Meer weten?
Benieuwd naar onze frontoffice software? Wij helpen u graag verder. Neem contact met ons op zodat wij meer kunnen vertellen over de toegevoegde waarde van onze oplossingen en bijbehorende diensten voor uw organisatie.