En weer een mooi resultaat voor Pivoton:
#1 challenger in het Partner of Choice onderzoek van FlexMarkt in de categorie backoffice, midoffice & payroll.
Kentro is voor en samen met uitzendbureaus ontwikkeld en is de afgelopen jaren uitgegroeid tot dé beste back- en midoffice software voor de flexbranche. Kentro blijft volcontinu in doorontwikkeling waarbij we samen met onze partners kijken waar efficiëntie en productiviteit nog verder kan worden verhoogd, de inwerktijd voor nieuwe collega’s verder verlagen. Zonder concessies te doen aan optimaal gebruiksgemak, maximale kwaliteit, 100% compliancy en betrouwbaarheid. En daarmee dragen we structureel bij aan het succes van onze klanten.
Paul van den Bosch
Paul van den Bosch, Algemeen Directeur Pivoton
De uitverkiezing tot #1 challenger in het Partner of Choice onderzoek is wederom een mooie waardering. We hebben de laatste jaren met nieuw elan gewerkt aan verdere optimalisatie van onze vertrouwde kwaliteit. En met succes! Hiermee hebben we dus ook de uitdaging voor komend jaar neergezet. Laat 2023 dus maar komen!
Paul van den Bosch
Over het onderzoek
Het doel van het Nederlandse Partner of Choice onderzoek is om flexbureaus op weg te helpen bij de leverancierskeuzes op het gebied van 6 relevante werkgebieden. Onder de lezers en bezoekers van Flexmarkt is een selectieve enquête gehouden waarbij een simpele maar cruciale vraag is gesteld: “Met welke bedrijven doet u het liefst zaken op de volgende gebieden?”
Resultaten
Het onderzoek is volledig onafhankelijk uitgevoerd door FlexMarkt. In totaal namen 147 flexbureaus deel aan de enquête. De resultaten van dit onderzoek zijn te vinden in het digimagazine Partner of Choice 2022. Dit zijn de winnaars en challengers in de verschillende categorieën.
Wil jij de onderzoeksresultaten inzien? Ga dan direct naar het onderzoek.
Wim Davidse
Wim Davidse, hoofdredacteur Flexmarkt
It takes two
Voor de tweede keer heeft de flexmarkt bij lezers onderzocht wat hun Partner of Choice is en twee zaken vallen op: de categorie van marketing & employer branding is niet bekender geworden. En de innovatiekracht van leveranciers is een veel belangrijker keuzecriterium geworden. In deze woest turbulente wereld is het “het oude beter doen” niet langer voldoende. Veranderingen dwingen ons tot fundamenteel andere inzichten. Flexbureaus en leveranciers moeten elkaar daarom nog veel beter leren kennen. Want we hebben elkaar keihard nodig om succesvol te kunnen zijn in de radicale jaren twintig. Het gaat om partnership, om symbiose. It takes two to tango.
Wim Davidse