Bel ons: 0318 670 450

Olympia gelooft in PaaS

Olympia Uitzendbureau is opnieuw een meerjarige samenwerking aangegaan met cloud software leverancier Pivoton uit Ede. Olympia blijft de komende jaren gebruikmaken van de cloud software van Pivoton voor de ondersteuning van haar bedrijfsprocessen en samenstelling van haar ideale IT landschap.

De hernieuwde koers van Pivoton met onder andere haar Software as a Service, Platform as a Service en Business Proces Outsourcing verzekert Olympia van continuïteit in de verloning en facturatie en flexibiliteit en onafhankelijkheid in de inrichting van haar IT landschap en bedrijfsprocessen. Door gebruik te maken van de PaaS Solution (Platform as a Service) kan Olympia grote meerwaarde aan haar klanten bieden, daarmee zichzelf onderscheiden van andere uitzenders en succesvol in de flexmarkt opereren.

Oplossing grootste IT ergernis
Pivoton werkt momenteel aan de oplossing van de grootste IT ergernis bij uitzenders en inleners. Met haar PaaS Solution (Platform as a Service) maakt Pivoton het mogelijk om alle software en workflows in de flexbranche met elkaar te laten samenwerken. De PaaS Solution biedt daarnaast ook een ontwikkelomgeving voor programmeurs om snel nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen en deze moeiteloos te integreren in het IT landschap. Hiermee geeft Pivoton de uitzender de mogelijkheid flexibel en snel het eigen IT landschap in te vullen en aan te passen. Dure en complexe IT projecten zijn hiermee overbodig en de uitzender is niet afhankelijk van Pivoton.

Het platform verbindt de meest gebruikte systeemintegraties in de uitzendmarkt met elkaar zoals Vendor Management Systemen, ERP systemen, vacaturebanken en communicatie met overheidsinstanties zoals UWV en de Belastingdienst. Alle functionaliteiten en data worden op een eenduidige manier via één front-end toegankelijk voor intercedenten, klanten en flexwerkers.

Franck Lamouller, CIO Olympia geeft aan “Deze oplossing is nieuw voor de uitzendmarkt. Het geeft ons de mogelijkheid ons proces flexibel in te richten en daarmee extra toegevoegde waarde te leveren aan onze klanten. Hierdoor kunnen wij onze klanten steeds verrassen en blijven verbeteren”.

Roel Keizer voegt daar aan toe “In juli lanceren wij Kentro, ons nieuwe administratieve en commerciële softwarepakket dat de uitzender de intuïtieve tools geeft om tijdens gebruik afgewogen keuzes te maken en de concurrent daarmee altijd een stap voor te zijn. Dit op basis van ingebouwde intelligentie, big data, marktanalyses en continue analyse van gebruik”.

Auteur: Kitty Rossen

Laat een reactie achter