InterUM en Pivoton verlengen contract met 5 jaar

InterUM kiest vol overtuiging voor Pivoton vanwege de software en dienstverlening en verlengt de samenwerking

InterUM vertrouwt al 21 jaar op de software en dienstverlening van Pivoton. Donderdag 4 juli 2019 hebben Marion de Vreede namens InterUM en Roel Keizer namens Pivoton het contract getekend en daarmee de samenwerking met een periode van 5 jaar verlengd.

Samenwerking

InterUM is al 21 jaar het detacheringsbureau van de Universiteit Maastricht. In 1998 is het eerste contract getekend met Pivoton en in de loop van de jaren is de samenwerking verder uitgebouwd. Pivoton verzorgt vanaf de eerste dag de volledige verloning & facturatie van InterUM in september 2017 is de dienstverlening uitgebreid met de portalenoplossing Kentro Konnekt. Om de groeiambitie van InterUM te versterken en hun primaire proces verder te digitaliseren & optimaliseren, gaat InterUM werken met Kentro Office, de frontoffice software van Pivoton.

Marion de Vreede
Marion de Vreede

Directeur, InterUM

Wij brengen (internationaal) academisch talent en instellingen en bedrijven bij elkaar. Dat vraagt om focus, optimale dienstverlening en oprechte betrokkenheid. Dit verwachten wij ook van onze software leverancier. We vertrouwen al 21 jaar op de dienstverlening van Pivoton en met de implementatie van Kentro stellen we onze medewerkers nog meer in staat om de talenten van nu en in de toekomst de juiste werkervaring te bieden bij de juiste bedrijven.
Marion de Vreede
Marion de Vreede
Roel Keizer
Roel Keizer

Roel Keizer, CEO van Pivoton:

De uitzendmarkt kent genoeg uitdagingen. Denk alleen al aan het vinden van de juiste (internationale) kandidaten en de snel veranderende wet- en regelgeving. Dat geldt zeker voor InterUM. Dan moet software geen uitdaging zijn, maar juist de organisatie ontzorgen. InterUM vertrouwt al 21 jaar op de dienstverlening en software van Pivoton. Ik ben trots dat wij voor nog eens 5 jaar elkaar commitment hebben gegeven en met de implementatie van Kentro komend jaar, kunnen wij voor InterUM het maximale mogelijk blijven maken.

Roel Keizer
Roel Keizer

Waarom kiest InterUM voor Kentro Office?

Met Kentro Office ondersteunt Pivoton medewerkers op de vestiging optimaal in hun werk. Hoe beter medewerkers met data worden aangestuurd en worden ondersteund met slimme tools, hoe meer rendement de frontoffice oplevert: Oplossingen die met de tijd meebewegen en structureel bijdragen aan de strategie van InterUM richting 2020 en verder.

Joke Waalwijk, Directieadviseur InterUM:

“Onze gedetacheerden bieden een meerwaarde aan onze opdrachtgevers door hun gedrevenheid, betrokkenheid en het inbrengen van de laatste wetenschappelijke kennis. Pivoton biedt met de verloning en facturatie en binnenkort Kentro de meerwaarde die wij verwachten van software: Maximaal geautomatiseerd, betrouwbaar, procesondersteunend. De implementatie van Kentro mag wat mij betreft vandaag al starten”. 

Kentro Office biedt uitzendondernemingen veel voordelen:

  • Nauwelijks inwerktijd nodig; de intercedent kan vrijwel direct aan de slag;
  • Het gebruikersgemak bevordert de soepele implementatie. En minder administratieve ballast stimuleert gebruik;
  • De productiviteit gaat omhoog; de intercedent is sneller en effectiever, maakt minder fouten en kan zich volledig focussen op kerntaken, de werving en selectie en het plaatsen van kandidaten;
  • De marge gaat omhoog; de productiviteit verbetert en de indirecte kosten gaan omlaag;
  • Het is leuk om mee te werken: het overzichtelijke, gebruiksvriendelijke systeem maakt het werken prettiger en gemakkelijker.

Over InterUM

InterUM, het interne detacheringsbureau van de Universiteit Maastricht, brengt door optimale dienstverlening en oprechte betrokkenheid student en werkgever bij elkaar en biedt daarbij oplossingen op maat; de opdrachtgever wint inzichten van gemotiveerd academisch talent en de student wint waardevolle werkervaring en een nuttig netwerk.
Meer weten over InterUM? Neem eens een kijkje op hun website

Benieuwd naar onze software?

Vraag dan een demo aan van onze software en ontdek zelf de kracht van optimale procesondersteuning, efficiency en gebruiksvriendelijkheid die Kentro biedt.
Demo aanvragen

Of bel direct 0318 - 670 450
Benieuwd naar onze software?
Pivoton is dé IT-businesspartner voor de flexmarkt

Demo aanvragen

Dit formulier is beveiligd door ReCaptcha van Google. Bekijk de
algemene voorwaarden en de privacyverklaring.

Klanten van Pivoton zijn onder andere:

Onze oplossingen

Tijd en aandacht voor kandidaten en inleners en dus focus op commerciële groei! Onze IT-oplossingen en aanvullende dienstverlening maken dit mogelijk door optimale procesondersteuning en gebruiksvriendelijkheid. Hierdoor ontstaat maximale efficiency en dus nog meer tijd en aandacht voor commercie. Betrouwbare verloning en facturatie; die zijn geborgd zonder omkijken.

Neem contact op

Dit formulier is beveiligd door ReCaptcha van Google. Bekijk de
algemene voorwaarden en de privacyverklaring.

usp

Specialistische kennis
van de flexbranche

usp

Procesondersteunende
gebruiksvriendelijke software

usp

Volledige ontzorging
van verlonen & factureren

usp

Wendbaar Future Fit
IT-landschap

Betrouwbaarheid waar het moet en flexibiliteit en vrijheid waar het kan

Onze visie op IT

De markt, wet- en regelgeving en ontwikkelingen zijn en blijven voortdurend in beweging. Dit vraagt een betrouwbaar maar tegelijkertijd uiterst wendbaar IT-landschap. Hier ligt onze kracht: Betrouwbare IT-oplossingen en maximale ontzorging in combinatie met de keuzevrijheid en flexibiliteit die onze klanten daarbinnen hebben om toekomstbestendig en onderscheidend te zijn.

Best of Breed

Wij doen waar we goed in zijn; het bieden van de beste mid- en backoffice software met bijbehorende dienstverlening voor de flexbranche. Vanuit onze Best-of-Breed visie faciliteren we optimale ketenintegratie met alle leveranciers en creëren we maximale wendbaarheid en aanpasbaarheid aan de markt- en klantwensen.

Samen met onze klanten bouwen we een duurzaam Future Fit IT landschap voor maximale businessvalue!

Lees meer

Onze diensten

Met onze unieke BPO dienstverlening nemen we voor onze klanten het werk ten aanzien van verlonen, facturatie, controles, releases, onderhoud en integraties uit handen. Maximale ontzorging! Zijn er vraagstukken over optimale inzet, wet- en regelgeving of andere vragen? Jouw vraagstuk is onze uitdaging. Dé IT-businesspartner voor de flexbranche

Dit vinden anderen van Pivoton

Michael Nijdam

C.F.O. ARTO RECRUITMENT
"Wij zijn al 25 jaar business partner. Al die jaren vertrouwen wij 100% op de foutloze verwerking van Pivoton. Want die zijn cruciaal voor onze service en dienstverlening. Met Kentro Office zetten we onze digitale vernieuwing voort waardoor we onze werkprocessen kunnen blijven optimaliseren. Kentro Office gaat zeker bijdragen aan onze doelstellingen voor 2021 en verder."

Hans Damhuis

CFO, Actief Werkt!
"Wij waarderen het jarenlange partnership met Pivoton. Door de korte lijnen weten we elkaar goed te vinden. "

Martijn Poppinga

Owner, Select
"Efficiency en Select toekomstproof maken zijn belangrijke pijlers om verdere groei te kunnen realiseren."

Melanie Havelaar

District Manager, Raaak Personeel
"We hebben een uitgebreide marktconsultatie gedaan. De conclusie was simpel: met de software van Pivoton hebben wij de beste IT-oplossing in huis om onze groeiambities op de korte en lange termijn te verwezenlijken."

Catrien Coolen

Commercieel Directeur, APS Personeelservices
"De implementatie van Kentro Office en Konnekt vereist een gedegen project-aanpak, waarin samenwerking en wederzijds vertrouwen cruciaal zijn. Gezien onze ervaring met Pivoton hebben wij er het volste vertrouwen in deze implementatie zorgvuldig en succesvol af te ronden."

Marion de Vreede

Directeur, InterUM
"Wij brengen (internationaal) academisch talent en instellingen en bedrijven bij elkaar. Dat vraagt om focus, optimale dienstverlening en oprechte betrokkenheid. Dit verwachten wij ook van onze software leverancier. We vertrouwen al 21 jaar op de dienstverlening van Pivoton en met de implementatie van Kentro stellen we onze medewerkers nog meer in staat om de talenten van nu en in de toekomst de juiste werkervaring te bieden bij de juiste bedrijven."

Rogier van Hamburg

Chief Digital & Innovation Officer, Olympia
"Wij zijn op zoek naar tijdbesparing op administratieve verwerkingen. Al die tijd willen we liever steken in gesprekken van betekenis met onze kandidaten, flexkrachten en klanten. Met Kentro Office zetten we hier een mooie volgende stap mee."

Marc Sitskoorn

Algemeen Directeur, MultiFlexx
"Al 11 jaar vertrouwen wij op de software en dienstverlening van Pivoton. Wij van MutliFlexx streven continu naar het verbeteren van onze productiviteit met behoud en optimalisatie van kwaliteit die onze klanten van ons mogen verwachten. Met de software en dienstverlening van Pivoton zijn wij ervan overtuigd dat wij onze doelstellingen kunnen blijven realiseren. Het is voor ons, en voor onze klanten, een mooie next step."

Mark van Oosterhout

Directeur/ eigenaar, Raaak Personeel
"Pivoton stak er vanaf het eerste gesprek met kop en schouders bovenuit. Persoonlijk, eerlijk en what you see is what you get. Geen beloftes doen die je niet kunt waarmaken. Een perfecte match, want zo werken wij ook met onze klanten. Eerlijk zakendoen zorgt uiteindelijk voor het beste en meest duurzame resultaat."

Marion Schoonhoven

Senior HR / Peoplemanager ARTO
"Pivoton is meer dan software alleen. Ze adviseren en ondersteunen ons en denken mee in wat wij nodig hebben. Het contact met de consultants en Customer Support is zeer prettig en worden altijd snel en goed geholpen."

Marcel Coolen

Algemeen Directeur, APS Personeelservices
"Wij streven naar maximale kwaliteit en persoonlijke aandacht, dat is ons specialisme. Dit verwachten wij ook van onze leveranciers. Met Pivoton hebben we de partner in huis die het maximale voor ons mogelijk maakt zonder enig verlies van onze kwaliteit."

Bo Habets

Manager Kwaliteit & Support, Olympia
"Door open te staan voor elkaars ideeën wordt Kentro continu verbeterd. Voor mij is dit de kern van ons partnership. Eén van de kernwaarden bij Olympia is Ondernemen doen we samen, zo voelt de dagelijkse samenwerking tussen Olympia en Pivoton ook echt."

Michael Nijdam

C.F.O. van ARTO RECRUITMENT
"“ARTO staat voor kwaliteit, transparantie en persoonlijke service. Pivoton past perfect bij onze kernwaarden. Foutloze verloning en facturatie zijn cruciaal voor onze service en dienstverlening. Dat gaat altijd goed en daar gaat het om. Daarom hebben wij al ruim 25 jaar een partnership met Pivoton. Wij hebben dan ook alle vertrouwen in een succesvolle en zorgeloze implementatie van Kentro om in de toekomst nog beter te gaan functioneren”."

Hans Damhuis

CFO, Actief Werkt!
"De software van Pivoton biedt ons stabiliteit en met Kentro Office zetten we een belangrijke innovatieve stap voorwaarts. Dit is voor ons van groot belang. Hiernaast geloven wij in een langdurige samenwerking en partnership met Pivoton. We hebben goed en persoonlijk contact en de lijnen zijn kort, precies zoals wij graag samenwerken. "

Op de hoogte blijven van onze producten en diensten?

Schrijf je in om onze nieuwsbrief te ontvangen.

Ander nieuws

mei 6, 2021

Scrum richtlijnen 2020 zijn minder beperkt

Scrum richtlijnen 2020 zijn minder beperkt
Ik vind de versimpeling van de richtlijnen een goede toevoeging in de nieuwe versie van de Scrum richtlijnen 2020 Bekijk al het nieuws
mei 6, 2021
Lees meer
apr 28, 2021

Vacature Junior Test Engineer

Vacature Junior Test Engineer
Wil jij structurele bijdrage leveren aan het testen en documenteren van nieuwe en bestaande software? Met volop ruimte om je verder te ontwikkelen als tester. Bekijk al het nieuws
apr 28, 2021
Lees meer

Online bezoeken

Volg onze nieuwsbrief
Meld je nu aan

Langskomen

Keesomstraat 28-30
6716 AB Ede

Postbus 239
6710 BE Ede

Routebeschrijving

Contact opnemen

Ma. t/m vr. 08:30 – 17:00 uur