Release Kentro Office 1.8

Nieuwe features die het werk van recruiters / intercedenten nog aangenamer gaan maken

Intuïtief, proces ondersteunend, ingewerkt in no time, leuk om mee te werken en met als resultaat een forse verhoging van de productiviteit. Klinkt goed toch? De afgelopen maanden hebben we weer hard gewerkt aan een aantal nieuwe releases van Kentro Office met nieuwe features die het werk van recruiters / intercedenten nog aangenamer gaan maken.

Nieuwste features

Onze laatste release Kentro Office? Versie 1.8. Een versie gefocust op een nog betere procesondersteuning en het sneller en efficiënter kunnen werken op de vestiging. Zodat de gebruiker niet onnodig administratief werk hoeft te verrichten maar zich kan richten op werkzaamheden die direct bijdragen aan de bedrijfsdoelstellingen van de uitzendorganisatie.

Een greep uit de nieuwe features en technische verbeteringen in versie 1.8:

  • Nieuw ToDo lijstscherm;
  • Automatisch genereren van contracten;
  • Workflow ondersteuning door het automatisch genereren van nieuwe ToDo’s;
  • Significante verbeteringen performance bij het vastleggen van urenbriefjes;
  • Verbeterde flow met betrekking tot afhandelen van documenten.
  • Ondersteuning schoningsoplossing;
  • Kernprofielen;
  • Het aanpassen van CAO gegevens;
  • Uitbreidingen matchingproces;
  • AVG ondersteuning zoals uitschrijven flexkracht en toestemming bewaren sollicitatiegegevens.

De gebruiker denkt mee

Nieuwe features ontwikkelen we mede in samenspraak met de eindgebruikers. Om zo goed mogelijk aansluiting te houden bij de dagelijkse praktijk, maar ook om de focus te kunnen leggen op wat écht toegevoegde waarde levert!

Dit doen we middels onze periodieke klankbordgroepen, maar ook via eindgebruiker sessies. Zo vond recent een eindgebruiker sessie plaats bij Actief Werkt! die enkele maanden live is met Kentro. Hierbij deelde een representatieve afvaardiging van ruim 10 eindgebruikers hun ervaringen met ons. Veel positieve opmerkingen met betrekking tot procesondersteuning, intuitiviteit, de laagdrempeligheid en het gebruikersgemak. Tegelijkertijd kregen we ook praktische aandachtspunten die we weer meenemen in de optimalisatie van Kentro Office. Release 1.9 komt er aan!

Met andere woorden, de ontwikkeling van Kentro Office staat niet stil.

Waarom kiezen voor Kentro Office en Kentro Konnekt?

Omdat een applicatie gericht op de primaire uitzendprocessen naadloos moet aansluiten op de wensen van haar gebruikers. Sleutelwoorden voor Kentro zijn intuïtief, laagdrempelig, stabiel, compliant, secure en performance. En met als doel verhoging van de productiviteit.

Hierbij is niet alleen de geboden functionaliteit van groot belang maar ook de onderliggende techniek. In deze tijd is een open systeem dat goed past in uw eigen IT landschap simpelweg een must. Een open systeem waarin op eenvoudige wijze best of breed oplossingen kunnen worden geïntegreerd en benodigde innovaties snel gerealiseerd kunnen worden.

Kiezen voor Kentro betekent kiezen voor:

  • Software die uw primaire proces stuurt en ondersteunt
  • Verlaging inwerktijd
  • Correcte toepassing van wet- en regelgeving
  • Verhoging productiviteit
  • Koppelingen met andere externe applicaties
  • Zowel geschikt voor desktop als tablet
  • Leuk om mee te werken voor de medewerker

Kiezen voor Kentro betekent kiezen voor software die procesoptimalisatie en dus een besparing op operationele kosten mogelijk maakt. 24 uur per dag, 7 dagen in de week.

Meer weten?

Benieuwd naar onze software? Wij helpen u graag verder. Neem contact met ons op zodat wij meer kunnen vertellen over de toegevoegde waarde van onze oplossingen en bijbehorende diensten voor uw organisatie.

Benieuwd naar onze software?

Vraag dan een demo aan van onze software en ontdek zelf de kracht van optimale procesondersteuning, efficiency en gebruiksvriendelijkheid die Kentro biedt.
Demo aanvragen

Of bel direct 0318 - 670 450
Benieuwd naar onze software?
Pivoton is dé IT-businesspartner voor de flexmarkt

Demo aanvragen

Dit formulier is beveiligd door ReCaptcha van Google. Bekijk de
algemene voorwaarden en de privacyverklaring.

Klanten van Pivoton zijn onder andere:

Onze oplossingen

Tijd en aandacht voor kandidaten en inleners en dus focus op commerciële groei! Onze IT-oplossingen en aanvullende dienstverlening maken dit mogelijk door optimale procesondersteuning en gebruiksvriendelijkheid. Hierdoor ontstaat maximale efficiency en dus nog meer tijd en aandacht voor commercie. Betrouwbare verloning en facturatie; die zijn geborgd zonder omkijken.

Neem contact op

Dit formulier is beveiligd door ReCaptcha van Google. Bekijk de
algemene voorwaarden en de privacyverklaring.

usp

Specialistische kennis
van de flexbranche

usp

Procesondersteunende
gebruiksvriendelijke software

usp

Volledige ontzorging
van verlonen & factureren

usp

Wendbaar Future Fit
IT-landschap

Betrouwbaarheid waar het moet en flexibiliteit en vrijheid waar het kan

Onze visie op IT

De markt, wet- en regelgeving en ontwikkelingen zijn en blijven voortdurend in beweging. Dit vraagt een betrouwbaar maar tegelijkertijd uiterst wendbaar IT-landschap. Hier ligt onze kracht: Betrouwbare IT-oplossingen en maximale ontzorging in combinatie met de keuzevrijheid en flexibiliteit die onze klanten daarbinnen hebben om toekomstbestendig en onderscheidend te zijn.

Best of Breed

Wij doen waar we goed in zijn; het bieden van de beste mid- en backoffice software met bijbehorende dienstverlening voor de flexbranche. Vanuit onze Best-of-Breed visie faciliteren we optimale ketenintegratie met alle leveranciers en creëren we maximale wendbaarheid en aanpasbaarheid aan de markt- en klantwensen.

Samen met onze klanten bouwen we een duurzaam Future Fit IT landschap voor maximale businessvalue!

Lees meer

Onze diensten

Met onze unieke BPO dienstverlening nemen we voor onze klanten het werk ten aanzien van verlonen, facturatie, controles, releases, onderhoud en integraties uit handen. Maximale ontzorging! Zijn er vraagstukken over optimale inzet, wet- en regelgeving of andere vragen? Jouw vraagstuk is onze uitdaging. Dé IT-businesspartner voor de flexbranche

Dit vinden anderen van Pivoton

Michael Nijdam

C.F.O. ARTO RECRUITMENT
"Wij zijn al 25 jaar business partner. Al die jaren vertrouwen wij 100% op de foutloze verwerking van Pivoton. Want die zijn cruciaal voor onze service en dienstverlening. Met Kentro Office zetten we onze digitale vernieuwing voort waardoor we onze werkprocessen kunnen blijven optimaliseren. Kentro Office gaat zeker bijdragen aan onze doelstellingen voor 2021 en verder."

Hans Damhuis

CFO, Actief Werkt!
"Wij waarderen het jarenlange partnership met Pivoton. Door de korte lijnen weten we elkaar goed te vinden. "

Martijn Poppinga

Owner, Select
"Efficiency en Select toekomstproof maken zijn belangrijke pijlers om verdere groei te kunnen realiseren."

Melanie Havelaar

District Manager, Raaak Personeel
"We hebben een uitgebreide marktconsultatie gedaan. De conclusie was simpel: met de software van Pivoton hebben wij de beste IT-oplossing in huis om onze groeiambities op de korte en lange termijn te verwezenlijken."

Catrien Coolen

Commercieel Directeur, APS Personeelservices
"De implementatie van Kentro Office en Konnekt vereist een gedegen project-aanpak, waarin samenwerking en wederzijds vertrouwen cruciaal zijn. Gezien onze ervaring met Pivoton hebben wij er het volste vertrouwen in deze implementatie zorgvuldig en succesvol af te ronden."

Marion de Vreede

Directeur, InterUM
"Wij brengen (internationaal) academisch talent en instellingen en bedrijven bij elkaar. Dat vraagt om focus, optimale dienstverlening en oprechte betrokkenheid. Dit verwachten wij ook van onze software leverancier. We vertrouwen al 21 jaar op de dienstverlening van Pivoton en met de implementatie van Kentro stellen we onze medewerkers nog meer in staat om de talenten van nu en in de toekomst de juiste werkervaring te bieden bij de juiste bedrijven."

Rogier van Hamburg

Chief Digital & Innovation Officer, Olympia
"Wij zijn op zoek naar tijdbesparing op administratieve verwerkingen. Al die tijd willen we liever steken in gesprekken van betekenis met onze kandidaten, flexkrachten en klanten. Met Kentro Office zetten we hier een mooie volgende stap mee."

Marc Sitskoorn

Algemeen Directeur, MultiFlexx
"Al 11 jaar vertrouwen wij op de software en dienstverlening van Pivoton. Wij van MutliFlexx streven continu naar het verbeteren van onze productiviteit met behoud en optimalisatie van kwaliteit die onze klanten van ons mogen verwachten. Met de software en dienstverlening van Pivoton zijn wij ervan overtuigd dat wij onze doelstellingen kunnen blijven realiseren. Het is voor ons, en voor onze klanten, een mooie next step."

Mark van Oosterhout

Directeur/ eigenaar, Raaak Personeel
"Pivoton stak er vanaf het eerste gesprek met kop en schouders bovenuit. Persoonlijk, eerlijk en what you see is what you get. Geen beloftes doen die je niet kunt waarmaken. Een perfecte match, want zo werken wij ook met onze klanten. Eerlijk zakendoen zorgt uiteindelijk voor het beste en meest duurzame resultaat."

Marion Schoonhoven

Senior HR / Peoplemanager ARTO
"Pivoton is meer dan software alleen. Ze adviseren en ondersteunen ons en denken mee in wat wij nodig hebben. Het contact met de consultants en Customer Support is zeer prettig en worden altijd snel en goed geholpen."

Marcel Coolen

Algemeen Directeur, APS Personeelservices
"Wij streven naar maximale kwaliteit en persoonlijke aandacht, dat is ons specialisme. Dit verwachten wij ook van onze leveranciers. Met Pivoton hebben we de partner in huis die het maximale voor ons mogelijk maakt zonder enig verlies van onze kwaliteit."

Bo Habets

Manager Kwaliteit & Support, Olympia
"Door open te staan voor elkaars ideeën wordt Kentro continu verbeterd. Voor mij is dit de kern van ons partnership. Eén van de kernwaarden bij Olympia is Ondernemen doen we samen, zo voelt de dagelijkse samenwerking tussen Olympia en Pivoton ook echt."

Michael Nijdam

C.F.O. van ARTO RECRUITMENT
"“ARTO staat voor kwaliteit, transparantie en persoonlijke service. Pivoton past perfect bij onze kernwaarden. Foutloze verloning en facturatie zijn cruciaal voor onze service en dienstverlening. Dat gaat altijd goed en daar gaat het om. Daarom hebben wij al ruim 25 jaar een partnership met Pivoton. Wij hebben dan ook alle vertrouwen in een succesvolle en zorgeloze implementatie van Kentro om in de toekomst nog beter te gaan functioneren”."

Hans Damhuis

CFO, Actief Werkt!
"De software van Pivoton biedt ons stabiliteit en met Kentro Office zetten we een belangrijke innovatieve stap voorwaarts. Dit is voor ons van groot belang. Hiernaast geloven wij in een langdurige samenwerking en partnership met Pivoton. We hebben goed en persoonlijk contact en de lijnen zijn kort, precies zoals wij graag samenwerken. "

Op de hoogte blijven van onze producten en diensten?

Schrijf je in om onze nieuwsbrief te ontvangen.

Ander nieuws

mei 6, 2021

Scrum richtlijnen 2020 zijn minder beperkt

Scrum richtlijnen 2020 zijn minder beperkt
Ik vind de versimpeling van de richtlijnen een goede toevoeging in de nieuwe versie van de Scrum richtlijnen 2020 Bekijk al het nieuws
mei 6, 2021
Lees meer
apr 28, 2021

Vacature Junior Test Engineer

Vacature Junior Test Engineer
Wil jij structurele bijdrage leveren aan het testen en documenteren van nieuwe en bestaande software? Met volop ruimte om je verder te ontwikkelen als tester. Bekijk al het nieuws
apr 28, 2021
Lees meer

Online bezoeken

Volg onze nieuwsbrief
Meld je nu aan

Langskomen

Keesomstraat 28-30
6716 AB Ede

Postbus 239
6710 BE Ede

Routebeschrijving

Contact opnemen

Ma. t/m vr. 08:30 – 17:00 uur