MT/Sprout voert jaarlijks in samenwerking met de Universiteit van Amsterdam een onafhankelijk onderzoek uit onder duizenden zakelijke beslissers naar de kwaliteit en populariteit van de beste zakelijke dienstverleners van Nederland. Het resultaat is de MT1000, een ranglijst van dienstverleners in verschillende categorieën. Pivoton heeft dit jaar de 2e plaats behaald in de categorie ‘Meest klantgerichte bedrijf van Nederland in de sector HR Software’.
Paul van den Bosch, Algemeen Directeur Pivoton, is blij verrast met de nominatie: ‘Het is fijn om te horen dat we zoveel waardering vanuit de markt krijgen en het is een prachtig signaal naar onze medewerkers die elke dag met veel passie hun werk doen’.
De 2e plaats behaald in de categorie ‘Meest klantgerichte bedrijf van Nederland in de sector HR Software’ is een fantastisch resultaat waar wij trots op zijn. We staan in een mooi lijstje met gerenommeerder bedrijven.
Wij werken continu aan doorontwikkeling van onze software in combinatie met maximale ontzorging. Zo bouwen we samen met onze klanten aan succes via ‘partnerships op maat’. Dit resultaat is de perfecte aanmoediging om hier iedere dag verder aan te blijven werken.
Paul van den Bosch
Paul van den Bosch, Algemeen Directeur Pivoton
De 2e plaats als ‘Meest klantgerichte bedrijf van Nederland in de sector HR Software’ bevestigt de meerwaarde van onze koers. We investeren in duurzame klantrelaties. Binnen onze organisatie zijn we op ieder niveau nauw betrokken bij de klant: van directie tot customer support en van productowners tot consultants. Wij bieden dus ‘meer dan IT’ en streven ernaar onze klant maximaal te ontzorgen.
Paul van den Bosch
Bekijk hier de gehele MT1000 editie 2021.
Over Pivoton:
Pivoton is dé IT-partner voor de flexbranche. Wij bieden geavanceerde ondersteunende software voor het gehele dagelijkse proces van flexbedrijven: van de plaatsing van een uitzendkracht tot en met de verloning & facturatie. Onze software kenmerkt zich door efficiency en volledig geïntegreerde wet- en regelgeving die altijd up-to-date is. Het resultaat: vestigingsmedewerkers die nauwkeurig en met plezier hun werk doen, hoge productiviteit en besparing op operationele kosten.