Het Kentro team heeft veel aandacht en tijd besteed aan het onderzoeken van de wensen van klanten en de markt. Alles met het doel om ervoor te zorgen dat Kentro het leven van intercedenten makkelijker maakt en het het proces op de vestiging optimaal ondersteunt.
Kentro for real
Na alle eerdere uitgebreide testen is Kentro nu klaar om in gebruik te nemen. Een groep recruiters, planners en ICT’ ers van een klant van Pivoton heeft de honneurs om Kentro voor het eerst in real life te gebruiken. De gebruikers gaan in hun dagelijkse werk op de vestiging aan de slag met de procesondersteunende functionaliteiten van Kentro 1.0 waarmee ze kandidaten kunnen zoeken en matchen, plaatsingen kunnen voorbereiden en het administratieve proces in gang kunnen zetten. In hun geval zullen de uitgebreide mogelijkheden voor het maken, plannen en beheren van pools in Kentro veelvuldig gebruikt worden. En kunnen we zeggen dat Kentro Office live is.
Intuïtief aan de slag
De eerste gebruikers van Kentro zullen de intuïtieve manier van werken met Kentro als een groot voordeel ervaren. Zij kunnen zonder training direct aan de slag en profijt ervaren van het werken met Kentro. Zo wordt het zoeken naar statusinformatie overbodig doordat alle acties en handelingen van gebruikers zichtbaar voor het team geregistreerd worden. En omdat Kentro proactief en op het juiste moment informatie in een verrassend design deelt, draagt dat in grote mate bij aan het gebruikersgemak en optimale ondersteuning op de vestiging. Het platform van Outsystems begint zijn vruchten af te werpen.
Binnenkort volgt meer informatie over de eerste ervaringen van de gebruikers.