Kentro Office 1.4 is live met veel nieuwe features en technische verbeteringen

Kentro Office 1.4 is live per 22-4. Met veel nieuwe features en technische verbeteringen

Kentro Office is voortdurend in ontwikkeling. Zowel wat betreft nieuwe functionaliteit als ook technische verbeteringen onder de motorkap. Maar ook qua ondersteuning op het gebied van wet & regelgeving. We willen structureel extra waarde toevoegen aan Kentro en daarmee de procesondersteuning en gebruikerservaring nog efficiënter en plezieriger maken!

Wij zijn trots op onze nieuwe mijlpaal: Kentro Office 1.4 is live per 22-4. Met veel nieuwe features en technische verbeteringen, zoals:

  • Verbeteringen op het gebied van Todo’s
  • Verbeterd inzicht in bestaande inleners, prospects en contactpersonen
  • Extra gebruiksvriendelijkheid bij aanmaken plaatsingen
  • 2trapsauthenticatie

Waarom kiezen voor Kentro Office en Kentro Konnekt?

Omdat een applicatie gericht op de primaire uitzendprocessen naadloos moet aansluiten op de wensen van haar gebruikers. Sleutelwoorden voor Kentro zijn intuïtief, laagdrempelig, stabiel, compliant, secure en performance. En met als doel verhoging van de productiviteit.

Hierbij is niet alleen de geboden functionaliteit van groot belang maar ook de onderliggende techniek. In deze tijd is een open systeem dat goed past in uw eigen IT landschap simpelweg een must. Een open systeem waarin op eenvoudige wijze best of breed oplossingen kunnen worden geïntegreerd en benodigde innovaties snel gerealiseerd kunnen worden.

Kiezen voor Kentro betekent kiezen voor:

  • Software die uw primaire proces stuurt en ondersteunt
  • Verlaging inwerktijd
  • Correcte toepassing van wet- en regelgeving
  • Verhoging productiviteit
  • Koppelingen met andere externe applicaties
  • Zowel geschikt voor desktop als tablet
  • Leuk om mee te werken voor de medewerker

Kiezen voor Kentro betekent kiezen voor software die procesoptimalisatie en dus een besparing op operationele kosten mogelijk maakt. 24 uur per dag, 7 dagen in de week.

Benieuwd naar onze software?

Vraag dan een demo aan van onze software en ontdek zelf de kracht van optimale procesondersteuning, efficiency en gebruiksvriendelijkheid die Kentro biedt.
Demo aanvragen

Of bel direct 0318 - 670 450
Benieuwd naar onze software?
Pivoton is dé IT-businesspartner voor de flexmarkt

Demo aanvragen

Demo aanvragen horizontaal

Klanten van Pivoton zijn onder andere:

Customer 1
Customer 2
Customer 3
Customer 4
Customer 5
Customer 6
Customer 7
Customer 8
Customer 9
Customer 10
Customer 11
Customer 12
Customer 13

Onze oplossingen

Tijd en aandacht voor kandidaten en inleners en dus focus op commerciële groei! Onze IT-oplossingen en aanvullende dienstverlening maken dit mogelijk door optimale procesondersteuning en gebruiksvriendelijkheid. Hierdoor ontstaat maximale efficiency en dus nog meer tijd en aandacht voor commercie. Betrouwbare verloning en facturatie; die zijn geborgd zonder omkijken.

Neem contact op

Contactformulier Horizontaal

usp

Specialistische kennis
van de flexbranche

usp

Procesondersteunende
gebruiksvriendelijke software

usp

Volledige ontzorging
van verlonen & factureren

usp

Wendbaar Future Fit
IT-landschap

Betrouwbaarheid waar het moet en flexibiliteit en vrijheid waar het kan

Onze visie op IT

De markt, wet- en regelgeving en ontwikkelingen zijn en blijven voortdurend in beweging. Dit vraagt een betrouwbaar maar tegelijkertijd uiterst wendbaar IT-landschap. Hier ligt onze kracht: Betrouwbare IT-oplossingen en maximale ontzorging in combinatie met de keuzevrijheid en flexibiliteit die onze klanten daarbinnen hebben om toekomstbestendig en onderscheidend te zijn.

Best of Breed

Wij doen waar we goed in zijn; het bieden van de beste mid- en backoffice software met bijbehorende dienstverlening voor de flexbranche. Vanuit onze Best-of-Breed visie faciliteren we optimale ketenintegratie met alle leveranciers en creëren we maximale wendbaarheid en aanpasbaarheid aan de markt- en klantwensen.

Samen met onze klanten bouwen we een duurzaam Future Fit IT landschap voor maximale businessvalue!

Lees meer

Onze diensten

Met onze unieke BPO dienstverlening nemen we voor onze klanten het werk ten aanzien van verlonen, facturatie, controles, releases, onderhoud en integraties uit handen. Maximale ontzorging! Zijn er vraagstukken over optimale inzet, wet- en regelgeving of andere vragen? Jouw vraagstuk is onze uitdaging. Dé IT-businesspartner voor de flexbranche

Ervaringen van onze klanten

Arno Duijndam

Arno Duijndam

Arno Duijndam, Directeur ICT bij Olympia
"Van de tevredenheid bij eindgebruikers op de vestigingen tot aan de directietafel is het beeld unaniem; de samenwerking met Pivoton is waardevol voor ons. In onze drive om iedere dag het maximale te betekenen voor onze klanten en flexkrachten helpt dit enorm. Met de betrouwbaarheid en productiviteitwinst van de software en de gezamenlijke afstemming op de doorontwikkeling van Kentro tot en met de dienstverlening van Pivoton zijn wij bijzonder tevreden. Het is voor ons dan ook niet meer dan een logische stap."

Op de hoogte blijven van onze producten en diensten?

Schrijf je in om onze nieuwsbrief te ontvangen.

Ander nieuws

sep 26, 2022

Verloning moet altijd vlekkeloos verlopen

Verloning moet altijd vlekkeloos verlopen
Lees hier het artikel van onze Product Owner André Gelauf en CTO Bart Hemmer in de september editie van de Flexmarkt Bekijk al het nieuws
sep 26, 2022
Lees meer
sep 22, 2022

Sales Engineer vacature

Sales Engineer vacature
Bouw jij als Sales Engineer mee aan onze verdere groei? Als jij het leuk vindt om in gesprek te gaan met toekomstige klanten om onze producten te verkopen, dan zoeken wij jou. Bekijk al het nieuws
sep 22, 2022
Lees meer

Online bezoeken

Volg onze nieuwsbrief
Meld je nu aan

Langskomen

Keesomstraat 28-30
6716 AB Ede

Postbus 239
6710 BE Ede

Routebeschrijving

Contact opnemen

Ma. t/m vr. 08:30 – 17:00 uur