Jaarwerksessie 2019 Pivoton

Op 5 december informeren wij tijdens onze jaarwerksessie onze klanten over aankomende veranderingen qua wet- en regelgeving en de impact van de WAB

Voor klanten van Pivoton een begrip: de jaarwerksessie. Tijdens een inspirerende ochtendsessie informeren wij onze klanten over de aankomende veranderingen qua wet- en regelgeving. En dit jaar in het bijzonder over de impact van de Wet Arbeidsmarkt in Balans en de harmonisatie van de ABU- en NBBU cao.

Belangrijke vragen richting 2020

  • Met welke veranderingen op het gebied van wet- en regelgeving moet ik volgend jaar rekening houden?
  • Wat is de impact hiervan voor mijn flexkrachten en klanten?
  • Wat betekent de WAB voor mijn organisatie?
  • Wijzigt er iets vanwege de harmonisatie van de ABU en NBBU cao?
  • Wat verandert er in de applicaties van Pivoton?

Kortom: Is uw organisatie klaar voor 2020?

Impact op onze software

Uiteraard wordt ook toegelicht hoe de nieuwe wet- en regelgeving verwerkt is in onze software. Want ook in 2020 is compliancy weer gewaarborgd in onze applicaties! Onderwerpen die onder andere aan bod komen:

  • Oproepovereenkomst
  • Sectorindeling
  • WW-premie (AWf)
  • Transitievergoeding
  • Ketenregeling
  • Payrolling

Terugblik jaarwerksessie 2018

Vorig jaar waren veel nieuwe gezichten aanwezig. De hoge opkomst voorspelde al veel goeds en tijdens de afsluitende lunch kwam de bevestiging: de jaarwerksessie 2018 van Pivoton was weer zeer geslaagd. Welk cijfer onze klanten overall hebben gegeven op een schaal van 1-5? Een 4,6! Daar zijn wij trots op.

Een aantal reacties van onze klanten:

“Top! Heldere communicatie omtrent de aankomende wijzigingen en wat er al is ondervangen door Pivoton”

“Nogmaals dank voor heldere uitleg en ontvangst plus lunch. Blijven organiseren!”

Meer weten over jaarwerksessie 2019?

Benieuwd hoe dit jaarlijks terugkerende project eruitziet? En wat wij allemaal doen om onze klanten te ontzorgen? Wij leggen het graag aan u uit. Neem vooral contact met ons op.

Op de hoogte blijven van alle veranderende wet- en regelgeving? Meld u aan voor onze nieuwsbrief, dan zorgt u dat u altijd op de hoogte bent van het laatste nieuws.

Benieuwd naar onze software?

Vraag dan een demo aan van onze software en ontdek zelf de kracht van optimale procesondersteuning, efficiency en gebruiksvriendelijkheid die Kentro biedt.
Demo aanvragen

Of bel direct 0318 - 670 450
Benieuwd naar onze software?
Pivoton is dé IT-businesspartner voor de flexmarkt

Demo aanvragen

Demo aanvragen horizontaal

Klanten van Pivoton zijn onder andere:

Customer 1
Customer 2
Customer 3
Customer 4
Customer 5
Customer 6
Customer 7
Customer 8
Customer 9
Customer 10
Customer 11
Customer 12
Customer 13
Customer 14
Customer 15
Customer 16
Customer 17
Customer 18
Customer 19
Customer 20
Customer 21
Customer 22
Customer 23
Customer 24
Customer 25
Customer 26
Customer 27

Onze oplossingen

Tijd en aandacht voor kandidaten en inleners en dus focus op commerciële groei! Onze IT-oplossingen en aanvullende dienstverlening maken dit mogelijk door optimale procesondersteuning en gebruiksvriendelijkheid. Hierdoor ontstaat maximale efficiency en dus nog meer tijd en aandacht voor commercie. Betrouwbare verloning en facturatie; die zijn geborgd zonder omkijken.

Neem contact op

Contactformulier Horizontaal

usp

Specialistische kennis
van de flexbranche

usp

Procesondersteunende
gebruiksvriendelijke software

usp

Volledige ontzorging
van verlonen & factureren

usp

Wendbaar Future Fit
IT-landschap

Betrouwbaarheid waar het moet en flexibiliteit en vrijheid waar het kan

Onze visie op IT

De markt, wet- en regelgeving en ontwikkelingen zijn en blijven voortdurend in beweging. Dit vraagt een betrouwbaar maar tegelijkertijd uiterst wendbaar IT-landschap. Hier ligt onze kracht: Betrouwbare IT-oplossingen en maximale ontzorging in combinatie met de keuzevrijheid en flexibiliteit die onze klanten daarbinnen hebben om toekomstbestendig en onderscheidend te zijn.

Best of Breed

Wij doen waar we goed in zijn; het bieden van de beste mid- en backoffice software met bijbehorende dienstverlening voor de flexbranche. Vanuit onze Best-of-Breed visie faciliteren we optimale ketenintegratie met alle leveranciers en creëren we maximale wendbaarheid en aanpasbaarheid aan de markt- en klantwensen.

Samen met onze klanten bouwen we een duurzaam Future Fit IT landschap voor maximale businessvalue!

Lees meer
Part of Part of

Onze diensten

Met onze unieke BPO dienstverlening nemen we voor onze klanten het werk ten aanzien van verlonen, facturatie, controles, releases, onderhoud en integraties uit handen. Maximale ontzorging! Zijn er vraagstukken over optimale inzet, wet- en regelgeving of andere vragen? Jouw vraagstuk is onze uitdaging. Dé IT-businesspartner voor de flexbranche

Ervaringen van onze klanten

Arno Duijndam

Arno Duijndam

Arno Duijndam, Directeur ICT bij Olympia
"Van de tevredenheid bij eindgebruikers op de vestigingen tot aan de directietafel is het beeld unaniem; de samenwerking met Pivoton is waardevol voor ons. In onze drive om iedere dag het maximale te betekenen voor onze klanten en flexkrachten helpt dit enorm. Met de betrouwbaarheid en productiviteitwinst van de software en de gezamenlijke afstemming op de doorontwikkeling van Kentro tot en met de dienstverlening van Pivoton zijn wij bijzonder tevreden. Het is voor ons dan ook niet meer dan een logische stap."

Op de hoogte blijven van onze producten en diensten?

Schrijf je in om onze nieuwsbrief te ontvangen.

Ander nieuws

okt 4, 2024

Jaarwerksessie 4 december 2024

Jaarwerksessie 4 december 2024
Voorbereidingen Wet- en Regelgeving 2025 in volle gang | Wat zijn alle aankomende veranderingen | Dit en meer tijdens onze jaarwerksessie 4 december 2024 Bekijk al het nieuws
okt 4, 2024
Lees meer
jul 12, 2024

Big Event zvoove edition 9 april

Big Event zvoove edition 9 april
Wat een ongelooflijke ervaring was het Big Event! Bekijk al het nieuws
jul 12, 2024
Lees meer

Online bezoeken

Volg onze nieuwsbrief
Meld je nu aan

Langskomen

Keesomstraat 28-30
6716 AB Ede




Routebeschrijving

Contact opnemen

Ma. t/m vr. 08:30 – 17:00 uur