Jaarwerksessie Pivoton 6 december 2018 groot succes

Tijdens de jaarwerksessie brengen wij onze klanten op de hoogte van nieuwe en relevante wet- en regelgeving. Eindbeoordeling klanten: 4,56 op schaal van 1-5

Voor veel klanten van Pivoton een begrip, de jaarwerksessie. Nieuwe gezichten en een hoge opkomst voorspelde al veel goeds en tijdens de afsluitende lunch kwam de bevestiging: ook deze jaarwerksessie van Pivoton was weer zeer geslaagd. Welk cijfer onze klanten overall hebben gegeven op een schaal van 1-5? Een 4,56! Daar zijn wij trots op.

Een reactie van onze klant:

Onderwerpen jaarwerksessie 2018

Tijdens een inspirerende ochtendsessie werden klanten door Business consultant André Gelauf geïnformeerd over de aanstaande veranderingen van wet- en regelgeving per 2019. Uiteraard werd ook toegelicht hoe de nieuwe wet- en regelgeving verwerkt is in onze software. Want ook in 2019 is compliancy weer volledig gewaarborgd met onze software! Onderwerpen die aan bod kwamen:

  • AOW- en pensioenrichtleeftijd
  • Minimumlonen
  • Jaaraanpassingen rekenvoorschriften verloning
  • Jaaraanpassingen loonaangifte
  • Woonland
  • Anoniementarief
  • Internationale aspecten
  • Verhoging lage BTW-tarief
  • Aanleveringen pensioenfondsen

Mogelijk impact richting 2020

Ook werd er een doorkijk gegeven naar 2020 met de mogelijke impact van de Wet Arbeidsmarkt in Balans. Je kunt hierbij denken aan de volgende wijzigingen:

  • Payrollcontracten
  • Sectorindeling
  • Gedifferentieerde WW-premie (AWf)
  • Transitievergoeding
  • Ketenregeling
  • Proeftijd
  • Oproepcontracten

Planning richting 2019

Al maanden geleden zijn wij begonnen met de interne voorbereidingen om de noodzakelijke wijzigingen 2019 door te voeren in onze software. Na de jaarwerksessie is het dan eindelijk zover: we kunnen samen met onze klanten starten aan de invulling van het jaarwerk zodat 7 januari de eerste verloning probleemloos kan draaien.

Meer weten?

Benieuwd hoe dit jaarlijks terugkerende project eruit ziet? En wat wij allemaal doen om onze klanten te ontzorgen? Wij leggen het graag aan u uit. Neem vooral contact met ons op

Interesse om in 2019 ook aanwezig te zijn bij onze jaarwerksessie? En daarmee op de hoogte te blijven van alle veranderende wet- en regelgeving? Noteer 3 december 2019 in de agenda. Meld u ook aan voor onze nieuwsbrief, dan zorgt u dat u niets mist.

Benieuwd naar onze software?

Vraag dan een demo aan van onze software en ontdek zelf de kracht van optimale procesondersteuning, efficiency en gebruiksvriendelijkheid die Kentro biedt.
Demo aanvragen

Of bel direct 0318 - 670 450
Benieuwd naar onze software?
Pivoton is dé IT-businesspartner voor de flexmarkt

Demo aanvragen

Demo aanvragen horizontaal

Klanten van Pivoton zijn onder andere:

Customer 1
Customer 2
Customer 3
Customer 4
Customer 5
Customer 6
Customer 7
Customer 8
Customer 9
Customer 10
Customer 11
Customer 12
Customer 13

Onze oplossingen

Tijd en aandacht voor kandidaten en inleners en dus focus op commerciële groei! Onze IT-oplossingen en aanvullende dienstverlening maken dit mogelijk door optimale procesondersteuning en gebruiksvriendelijkheid. Hierdoor ontstaat maximale efficiency en dus nog meer tijd en aandacht voor commercie. Betrouwbare verloning en facturatie; die zijn geborgd zonder omkijken.

Neem contact op

Contactformulier Horizontaal

usp

Specialistische kennis
van de flexbranche

usp

Procesondersteunende
gebruiksvriendelijke software

usp

Volledige ontzorging
van verlonen & factureren

usp

Wendbaar Future Fit
IT-landschap

Betrouwbaarheid waar het moet en flexibiliteit en vrijheid waar het kan

Onze visie op IT

De markt, wet- en regelgeving en ontwikkelingen zijn en blijven voortdurend in beweging. Dit vraagt een betrouwbaar maar tegelijkertijd uiterst wendbaar IT-landschap. Hier ligt onze kracht: Betrouwbare IT-oplossingen en maximale ontzorging in combinatie met de keuzevrijheid en flexibiliteit die onze klanten daarbinnen hebben om toekomstbestendig en onderscheidend te zijn.

Best of Breed

Wij doen waar we goed in zijn; het bieden van de beste mid- en backoffice software met bijbehorende dienstverlening voor de flexbranche. Vanuit onze Best-of-Breed visie faciliteren we optimale ketenintegratie met alle leveranciers en creëren we maximale wendbaarheid en aanpasbaarheid aan de markt- en klantwensen.

Samen met onze klanten bouwen we een duurzaam Future Fit IT landschap voor maximale businessvalue!

Lees meer

Onze diensten

Met onze unieke BPO dienstverlening nemen we voor onze klanten het werk ten aanzien van verlonen, facturatie, controles, releases, onderhoud en integraties uit handen. Maximale ontzorging! Zijn er vraagstukken over optimale inzet, wet- en regelgeving of andere vragen? Jouw vraagstuk is onze uitdaging. Dé IT-businesspartner voor de flexbranche

Ervaringen van onze klanten

Arno Duijndam

Arno Duijndam

Arno Duijndam, Directeur ICT bij Olympia
"Van de tevredenheid bij eindgebruikers op de vestigingen tot aan de directietafel is het beeld unaniem; de samenwerking met Pivoton is waardevol voor ons. In onze drive om iedere dag het maximale te betekenen voor onze klanten en flexkrachten helpt dit enorm. Met de betrouwbaarheid en productiviteitwinst van de software en de gezamenlijke afstemming op de doorontwikkeling van Kentro tot en met de dienstverlening van Pivoton zijn wij bijzonder tevreden. Het is voor ons dan ook niet meer dan een logische stap."

Op de hoogte blijven van onze producten en diensten?

Schrijf je in om onze nieuwsbrief te ontvangen.

Ander nieuws

sep 26, 2022

Verloning moet altijd vlekkeloos verlopen

Verloning moet altijd vlekkeloos verlopen
Lees hier het artikel van onze Product Owner André Gelauf en CTO Bart Hemmer in de september editie van de Flexmarkt Bekijk al het nieuws
sep 26, 2022
Lees meer
sep 22, 2022

Sales Engineer vacature

Sales Engineer vacature
Bouw jij als Sales Engineer mee aan onze verdere groei? Als jij het leuk vindt om in gesprek te gaan met toekomstige klanten om onze producten te verkopen, dan zoeken wij jou. Bekijk al het nieuws
sep 22, 2022
Lees meer

Online bezoeken

Volg onze nieuwsbrief
Meld je nu aan

Langskomen

Keesomstraat 28-30
6716 AB Ede

Postbus 239
6710 BE Ede

Routebeschrijving

Contact opnemen

Ma. t/m vr. 08:30 – 17:00 uur