InterUM en Pivoton verlengen contract met 5 jaar

InterUM kiest vol overtuiging voor Pivoton vanwege de software en dienstverlening en verlengt de samenwerking

InterUM vertrouwt al 21 jaar op de software en dienstverlening van Pivoton. InterUM verlengt de samenwerking met een periode van 5 jaar. Donderdag 4 juli 2019 hebben Marion de Vreede namens InterUM en Roel Keizer namens Pivoton het contract getekend.

Samenwerking

InterUM is al 21 jaar het detacheringsbureau van de Universiteit Maastricht. In 1998 is het eerste contract getekend met Pivoton en in de loop van de jaren is de samenwerking verder uitgebouwd. Pivoton verzorgt vanaf de eerste dag de volledige verloning & facturatie van InterUM in september 2017 is de dienstverlening uitgebreid met de portalenoplossing Kentro Konnekt. Om de groeiambitie van InterUM te versterken en hun primaire proces verder te digitaliseren & optimaliseren, gaat InterUM werken met Kentro Office, de frontoffice software van Pivoton.

Marion de Vreede
Marion de Vreede

Directeur, InterUM

Wij helpen (internationaal) academisch talent aan een mooie werkplek binnen Universiteit Maastricht. Dat vraagt om focus, optimale dienstverlening en oprechte betrokkenheid. Dit verwachten wij ook van onze software leverancier. We vertrouwen al 23 jaar op de dienstverlening van Pivoton en met de implementatie van Kentro stelden we onze medewerkers nog meer in staat om de talenten van nu en in de toekomst de juiste werkervaring te bieden bij Universiteit Maastricht.
Marion de Vreede
Marion de Vreede
Roel Keizer
Roel Keizer

Roel Keizer, CEO van Pivoton:

De uitzendmarkt kent genoeg uitdagingen. Denk alleen al aan het vinden van de juiste (internationale) kandidaten en de snel veranderende wet- en regelgeving. Dat geldt zeker voor InterUM. Dan moet software geen uitdaging zijn, maar juist de organisatie ontzorgen. InterUM vertrouwt al 21 jaar op de dienstverlening en software van Pivoton. Ik ben trots dat wij voor nog eens 5 jaar elkaar commitment hebben gegeven en met de implementatie van Kentro komend jaar, kunnen wij voor InterUM het maximale mogelijk blijven maken.

Roel Keizer
Roel Keizer

Waarom kiest InterUM voor Kentro Office?

Met Kentro Office ondersteunt Pivoton medewerkers op de vestiging optimaal in hun werk. Hoe beter medewerkers met data worden aangestuurd en worden ondersteund met slimme tools, hoe meer rendement de frontoffice oplevert: Oplossingen die met de tijd meebewegen en structureel bijdragen aan de strategie van InterUM richting 2020 en verder.

Joke Waalwijk, Directieadviseur InterUM:

“Onze gedetacheerden bieden een meerwaarde aan onze opdrachtgevers door hun gedrevenheid, betrokkenheid en het inbrengen van de laatste wetenschappelijke kennis. Pivoton biedt met de verloning en facturatie en binnenkort Kentro de meerwaarde die wij verwachten van software: Maximaal geautomatiseerd, betrouwbaar, procesondersteunend. De implementatie van Kentro mag wat mij betreft vandaag al starten”. 

Kentro Office biedt uitzendondernemingen veel voordelen:

  • Nauwelijks inwerktijd nodig; de intercedent kan vrijwel direct aan de slag;
  • Het gebruikersgemak bevordert de soepele implementatie. En minder administratieve ballast stimuleert gebruik;
  • De productiviteit gaat omhoog; de intercedent is sneller en effectiever, maakt minder fouten en kan zich volledig focussen op kerntaken, de werving en selectie en het plaatsen van kandidaten;
  • De marge gaat omhoog; de productiviteit verbetert en de indirecte kosten gaan omlaag;
  • Het is leuk om mee te werken: het overzichtelijke, gebruiksvriendelijke systeem maakt het werken prettiger en gemakkelijker.

Over InterUM

InterUM, het interne detacheringsbureau van de Universiteit Maastricht, brengt door optimale dienstverlening en oprechte betrokkenheid student en werkgever bij elkaar en biedt daarbij oplossingen op maat; de opdrachtgever wint inzichten van gemotiveerd academisch talent en de student wint waardevolle werkervaring en een nuttig netwerk.
Meer weten over InterUM? Neem eens een kijkje op hun website

Benieuwd naar onze software?

Vraag dan een demo aan van onze software en ontdek zelf de kracht van optimale procesondersteuning, efficiency en gebruiksvriendelijkheid die Kentro biedt.
Demo aanvragen

Of bel direct 0318 - 670 450
Benieuwd naar onze software?
Pivoton is dé IT-businesspartner voor de flexmarkt

Demo aanvragen

Demo aanvragen horizontaal

Klanten van Pivoton zijn onder andere:

Customer 1
Customer 2
Customer 3
Customer 4
Customer 5
Customer 6
Customer 7
Customer 8
Customer 9
Customer 10
Customer 11
Customer 12
Customer 13

Onze oplossingen

Tijd en aandacht voor kandidaten en inleners en dus focus op commerciële groei! Onze IT-oplossingen en aanvullende dienstverlening maken dit mogelijk door optimale procesondersteuning en gebruiksvriendelijkheid. Hierdoor ontstaat maximale efficiency en dus nog meer tijd en aandacht voor commercie. Betrouwbare verloning en facturatie; die zijn geborgd zonder omkijken.

Neem contact op

Contactformulier Horizontaal

usp

Specialistische kennis
van de flexbranche

usp

Procesondersteunende
gebruiksvriendelijke software

usp

Volledige ontzorging
van verlonen & factureren

usp

Wendbaar Future Fit
IT-landschap

Betrouwbaarheid waar het moet en flexibiliteit en vrijheid waar het kan

Onze visie op IT

De markt, wet- en regelgeving en ontwikkelingen zijn en blijven voortdurend in beweging. Dit vraagt een betrouwbaar maar tegelijkertijd uiterst wendbaar IT-landschap. Hier ligt onze kracht: Betrouwbare IT-oplossingen en maximale ontzorging in combinatie met de keuzevrijheid en flexibiliteit die onze klanten daarbinnen hebben om toekomstbestendig en onderscheidend te zijn.

Best of Breed

Wij doen waar we goed in zijn; het bieden van de beste mid- en backoffice software met bijbehorende dienstverlening voor de flexbranche. Vanuit onze Best-of-Breed visie faciliteren we optimale ketenintegratie met alle leveranciers en creëren we maximale wendbaarheid en aanpasbaarheid aan de markt- en klantwensen.

Samen met onze klanten bouwen we een duurzaam Future Fit IT landschap voor maximale businessvalue!

Lees meer

Onze diensten

Met onze unieke BPO dienstverlening nemen we voor onze klanten het werk ten aanzien van verlonen, facturatie, controles, releases, onderhoud en integraties uit handen. Maximale ontzorging! Zijn er vraagstukken over optimale inzet, wet- en regelgeving of andere vragen? Jouw vraagstuk is onze uitdaging. Dé IT-businesspartner voor de flexbranche

Ervaringen van onze klanten

Arno Duijndam

Arno Duijndam

Arno Duijndam, Directeur ICT bij Olympia
"Van de tevredenheid bij eindgebruikers op de vestigingen tot aan de directietafel is het beeld unaniem; de samenwerking met Pivoton is waardevol voor ons. In onze drive om iedere dag het maximale te betekenen voor onze klanten en flexkrachten helpt dit enorm. Met de betrouwbaarheid en productiviteitwinst van de software en de gezamenlijke afstemming op de doorontwikkeling van Kentro tot en met de dienstverlening van Pivoton zijn wij bijzonder tevreden. Het is voor ons dan ook niet meer dan een logische stap."

Op de hoogte blijven van onze producten en diensten?

Schrijf je in om onze nieuwsbrief te ontvangen.

Ander nieuws

sep 26, 2022

Verloning moet altijd vlekkeloos verlopen

Verloning moet altijd vlekkeloos verlopen
Lees hier het artikel van onze Product Owner André Gelauf en CTO Bart Hemmer in de september editie van de Flexmarkt Bekijk al het nieuws
sep 26, 2022
Lees meer
sep 22, 2022

Sales Engineer vacature

Sales Engineer vacature
Bouw jij als Sales Engineer mee aan onze verdere groei? Als jij het leuk vindt om in gesprek te gaan met toekomstige klanten om onze producten te verkopen, dan zoeken wij jou. Bekijk al het nieuws
sep 22, 2022
Lees meer

Online bezoeken

Volg onze nieuwsbrief
Meld je nu aan

Langskomen

Keesomstraat 28-30
6716 AB Ede

Postbus 239
6710 BE Ede

Routebeschrijving

Contact opnemen

Ma. t/m vr. 08:30 – 17:00 uur