InterUM en Pivoton verlengen contract met 5 jaar

InterUM vertrouwt al 21 jaar op de software en dienstverlening van Pivoton. Donderdag 4 juli 2019 hebben Marion de Vreede namens InterUM en Roel Keizer namens Pivoton het contract getekend en daarmee de samenwerking met een periode van 5 jaar verlengd.

Samenwerking

InterUM is al 21 jaar het detacheringsbureau van de Universiteit Maastricht. In 1998 is het eerste contract getekend met Pivoton en in de loop van de jaren is de samenwerking verder uitgebouwd. Pivoton verzorgt vanaf de eerste dag de volledige verloning & facturatie van InterUM in september 2017 is de dienstverlening uitgebreid met de portalenoplossing Kentro Konnekt. Om de groeiambitie van InterUM te versterken en hun primaire proces verder te digitaliseren & optimaliseren, gaat InterUM werken met Kentro Office, de frontoffice software van Pivoton.

Marion de Vreede, Directeur InterUM:

“Wij brengen (internationaal) academisch talent en instellingen en bedrijven bij elkaar. Dat vraagt om focus, optimale dienstverlening en oprechte betrokkenheid. Dit verwachten wij ook van onze software leverancier. We vertrouwen al 21 jaar op de dienstverlening van Pivoton en met de implementatie van Kentro stellen we onze medewerkers nog meer in staat om de talenten van nu en in de toekomst de juiste werkervaring te bieden bij de juiste bedrijven”.

Roel Keizer, CEO van Pivoton:

“De uitzendmarkt kent genoeg uitdagingen. Denk alleen al aan het vinden van de juiste (internationale) kandidaten en de snel veranderende wet- en regelgeving. Dat geldt zeker voor InterUM. Dan moet software geen uitdaging zijn, maar juist de organisatie ontzorgen. InterUM vertrouwt al 21 jaar op de dienstverlening en software van Pivoton. Ik ben trots dat wij voor nog eens 5 jaar elkaar commitment hebben gegeven en met de implementatie van Kentro komend jaar, kunnen wij voor InterUM het maximale mogelijk blijven maken”.

Champagne na tekenen contractverlening InterUM en Pivoton
v.l.n.r: Paul van den Bosch, Marion de Vreede, Joke Waalwijk, Roel Keizer

Waarom kiest InterUM voor Kentro Office?

Met Kentro Office ondersteunt Pivoton medewerkers op de vestiging optimaal in hun werk. Hoe beter medewerkers met data worden aangestuurd en worden ondersteund met slimme tools, hoe meer rendement de frontoffice oplevert: Oplossingen die met de tijd meebewegen en structureel bijdragen aan de strategie van InterUM richting 2020 en verder.

Joke Waalwijk, Directieadviseur InterUM:

“Onze gedetacheerden bieden een meerwaarde aan onze opdrachtgevers door hun gedrevenheid, betrokkenheid en het inbrengen van de laatste wetenschappelijke kennis. Pivoton biedt met de verloning en facturatie en binnenkort Kentro de meerwaarde die wij verwachten van software: Maximaal geautomatiseerd, betrouwbaar, procesondersteunend. De implementatie van Kentro mag wat mij betreft vandaag al starten”. 

Kentro Office biedt uitzendondernemingen veel voordelen:

  • Nauwelijks inwerktijd nodig; de intercedent kan vrijwel direct aan de slag;
  • Het gebruikersgemak bevordert de soepele implementatie. En minder administratieve ballast stimuleert gebruik;
  • De productiviteit gaat omhoog; de intercedent is sneller en effectiever, maakt minder fouten en kan zich volledig focussen op kerntaken, de werving en selectie en het plaatsen van kandidaten;
  • De marge gaat omhoog; de productiviteit verbetert en de indirecte kosten gaan omlaag;
  • Het is leuk om mee te werken: het overzichtelijke, gebruiksvriendelijke systeem maakt het werken prettiger en gemakkelijker.

Over InterUM
InterUM, het interne detacheringsbureau van de Universiteit Maastricht, brengt door optimale dienstverlening en oprechte betrokkenheid student en werkgever bij elkaar en biedt daarbij oplossingen op maat; de opdrachtgever wint inzichten van gemotiveerd academisch talent en de student wint waardevolle werkervaring en een nuttig netwerk.
Meer weten over InterUM? Neem eens een kijkje op hun website