Veranderingen in uw omgeving volgen elkaar in een rap tempo op. Inleners stellen andere eisen, eindgebruikers van FMS komen en gaan. Wet- en regelgeving verandert en functionaliteiten in FMS worden geoptimaliseerd. Sluiten de processen van uw dagelijkse praktijk nog wel optimaal aan bij de inrichting in FMS? Maken uw gebruikers efficiënt gebruik van FMS?
Wat kan Pivoton voor u doen?
De medewerkers van Customer Services hebben veel kennis van FMS en de manier waarop dit bij onze klanten wordt ingezet. Zij kennen uw werkprocessen en de inrichting van uw applicatie. Door op uw locatie met u mee te kijken in hoe u FMS gebruikt en welke zaken u bijvoorbeeld veel tijd kosten, kunnen zij u adviseren over een meer efficiënte inrichting van FMS en hoe u wellicht functionaliteiten handiger kunt toepassen. Een soort APK-keuring om na bepaalde periode te kijken of alles nog wel werkt zoals u zou willen.
Pivoton Customer Services biedt u aan om kosteloos een dagdeel op locatie met u mee te kijken en u te adviseren in de optimalisatie van uw processen. Een aantal klanten heeft hier al gebruik van gemaakt en zo quick-wins kunnen realiseren. Uw klantbeheerder kan u meer vertellen en samen met u een APK inplannen.